Gå til innhold

Sex og mensen,

Gjest hva er vanlig rundt om kring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og ex hadde ofte sex når jeg hadde mensen, enten i før vi gikk i dusjen eller så vasket han seg alltid rett etterpå.

Men hva er vanlig? Det er jo litt forsjellig og jeg e klar over at neste gutt kan være untrseert i sex da, synd fordi jeg er sinnsykt kåt og frustert under mensen.

Hva gjør dere når hun har mensen? Og hva er vanlig

Skrevet

Egentlig skal vel damen være uten de dagene, da det -kan- føre til infeksjon?

Det gamle testamente pålegger dødsstraff for å ha sex under mensen. Jeg skulle vært død -mange- ganger.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du driter naturligvis langt i hva som er vanlig, og gjør det typen din og du har lyst til å gjøre.

Jeg tror de færreste gutter bryr seg om at jenta har mensen, men jeg tror kanskje enkelte jenter føler seg skitne.

Men du er åpenbart ikke blant disse, og kjører derfor på hvis du vil kjøre på.

Skrevet

Du driter naturligvis langt i hva som er vanlig, og gjør det typen din og du har lyst til å gjøre.

Jeg tror de færreste gutter bryr seg om at jenta har mensen, men jeg tror kanskje enkelte jenter føler seg skitne.

Men du er åpenbart ikke blant disse, og kjører derfor på hvis du vil kjøre på.

Jeg får sefølgelig ikke munnsex disse dagene, men kan gi. Jeg ligger oftest på et håndkle så det ikke blir noe søl.

Synest ikke du det er ekkelt når jenten blør? Har du ofte sex da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg får sefølgelig ikke munnsex disse dagene, men kan gi. Jeg ligger oftest på et håndkle så det ikke blir noe søl.

Vanlig samleie under mensen? Nei. Det synes jeg ikke er ekkelt.

Det er jo bare å dusje etterpå.

Men det er klart: Du trenger jo ikke å legge deg på et hvitt laken, eller med et hvitt hånkle under.

Skrevet

Jeg liker det ikke selv, så da blir til at vi har det. Tror han syns det er helt i orden.

Gjest uten signatur
Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor mye en blør det! Noen blør nesten ingen ting, andre fosser det blod ut av i flere dager, og det kommer også levra blodklumper. Jeg har vært av sistnevnte kategori, og kan love deg at sex er det jeg tenker minst på de dagene det står på som verst!

Hadde jeg blødd bare litt ville det stilt seg annerledes.

Gjest Æsj..ekkelt for oss
Skrevet

Aldri om jeg vil ha sex under mensen. Og ikke mannen min heller. Jeg blør masse og det er ekkelt og det lukter uansett hvor mye man vasker seg gjennom dagen. Jeg liker ikke lukten av blod og tenner overhodet ikke disse dagene.

Ingen problem og holde seg uten sex 7 av 30 dager i en måned.

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn å ha sex mens jeg har mensen.. Æsj og æsj! Har forresten så himla vondt når mensen er der, at ingen bør røre meg de første dagene uansett... er bare såvidt jeg får med meg foten når jeg går da.

Skrevet

Nei, de dagene er vi avholden, altså.

Dvs det hender jeg *** han.

Skrevet

ShitDiddelyDo er jente selv, ikke sant???

Er det noe du tenner på og samme med han,er det vel helt greit enten man har mensen eller ikke.

Gjest M.Angelica
Skrevet

ShitDiddelyDo er jente selv, ikke sant???

Er det noe du tenner på og samme med han,er det vel helt greit enten man har mensen eller ikke.

He he.. Nei, han er gutt.

Eller..jeg mener mann!

Skrevet

Eller..jeg mener mann!

oooppss.......

Gjest M.Angelica
Skrevet

oooppss.......

Sånn kan det gå. Ikke lett å vite ;o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Eller..jeg mener mann!

LOL!

Det var dagens! At noen kunne ta SDD for å være jente hadde jeg aldri trodd!

Men de kan ikke ha lest særlig mye av det han har skrevet, det er sikkert.

Gjest M.Angelica
Skrevet

LOL!

Det var dagens! At noen kunne ta SDD for å være jente hadde jeg aldri trodd!

Men de kan ikke ha lest særlig mye av det han har skrevet, det er sikkert.

Hvis er ny og aldri har lest noe av han, så kan jeg skjønne det! Hihi

Kjekt å se deg igjen, forresten ;o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvis er ny og aldri har lest noe av han, så kan jeg skjønne det! Hihi

Kjekt å se deg igjen, forresten ;o)

"Kjekt å se deg igjen, forresten ;o)"

Takk for det, kjære! Jeg begynte å få litt abstinens uten deg, ser du ;-)

Klart, har man bare lest et og annet innlegg av SDD, så er det ikke så godt å vite kjønnet hans, men da bør man ikke uttale seg så bastant heller :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Kjekt å se deg igjen, forresten ;o)"

Takk for det, kjære! Jeg begynte å få litt abstinens uten deg, ser du ;-)

Klart, har man bare lest et og annet innlegg av SDD, så er det ikke så godt å vite kjønnet hans, men da bør man ikke uttale seg så bastant heller :-)

"Takk for det, kjære! Jeg begynte å få litt abstinens uten deg, ser du ;-)"

Er sterke abstinenser her i gården iallfall ;)

"Klart, har man bare lest et og annet innlegg av SDD, så er det ikke så godt å vite kjønnet hans, men da bør man ikke uttale seg så bastant heller :-)"

*LOL*

Du sier noe der!!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"Takk for det, kjære! Jeg begynte å få litt abstinens uten deg, ser du ;-)"

Er sterke abstinenser her i gården iallfall ;)

"Klart, har man bare lest et og annet innlegg av SDD, så er det ikke så godt å vite kjønnet hans, men da bør man ikke uttale seg så bastant heller :-)"

*LOL*

Du sier noe der!!

"Er sterke abstinenser her i gården iallfall ;)"

Det er ikke den verste avhengigheten vi kunne fått, da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...