Gå til innhold

En sånn dag.


Gjest mbo

Anbefalte innlegg

Hei.

I dag er det en sånn dag,

en dag da kroppen verker,rister

og skjelver,

en dag da agsten tar kveletak på meg.

Dette er dagen da liksom en liten

stemme sier.Gi opp,legg deg ned,du er ingenting verdt,oppbrukt utslitt,ubrukelig

Men jeg nekter ,

jeg vet at om en time eller kanskje i morra blir det bedre og jeg kan igjen høre fuglesangen.

Ha en flott dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bugge -jenta

Kjære mbo!

Det er så viktig det du gjør, og se at øyeblikkket og stunden slik den er akkurat nå, kan forandre seg og vil forandre seg.

Det gir oss håp når vi våkner opp med migrene, eller angst, verkende kropper eller hva det nå er.

Og det forteller oss at vi må ta vare på alle lykkelige øyeblikk og bli værende i dem, ikke trekke fortid og fremtid inn i en lykkelig nu.

Også er det alltid lurt å ta et lite analytisk blikk på seg selv fra fugleperspektiv. I går hadde jeg migrene.

I dag verker jeg i bekkenet. Det er det jeg opplever her og nå. Analytisk sett tok jeg den siste pillen min i brettet i går, og hormonelle svingninger er på gang. Det forklarer og hjelper derfor litt på.

Du seponerer, og det er det du må la tanken sveive innom når det er tungt. Seponering varer ikke for evig.

Håper det kommer seg utover dagen.

Påskeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære mbo!

Det er så viktig det du gjør, og se at øyeblikkket og stunden slik den er akkurat nå, kan forandre seg og vil forandre seg.

Det gir oss håp når vi våkner opp med migrene, eller angst, verkende kropper eller hva det nå er.

Og det forteller oss at vi må ta vare på alle lykkelige øyeblikk og bli værende i dem, ikke trekke fortid og fremtid inn i en lykkelig nu.

Også er det alltid lurt å ta et lite analytisk blikk på seg selv fra fugleperspektiv. I går hadde jeg migrene.

I dag verker jeg i bekkenet. Det er det jeg opplever her og nå. Analytisk sett tok jeg den siste pillen min i brettet i går, og hormonelle svingninger er på gang. Det forklarer og hjelper derfor litt på.

Du seponerer, og det er det du må la tanken sveive innom når det er tungt. Seponering varer ikke for evig.

Håper det kommer seg utover dagen.

Påskeklem

Hei Buggejenta.

Nei jeg gir ikke opp å det må ikke du gjøre heller.

Går og utsetter og seponere den siste lille tabletten for jeg vet

det blir tøft ,men jeg greier det.

Jeg vet det kommer gode dager også og dem ser jeg alltid fram til.

Jeg driver en slags kamp med meg selv for tiden,

lære å leve kampen.

Håper smertene dine går over så du får nyte dagen

Klem fra mbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Hei Buggejenta.

Nei jeg gir ikke opp å det må ikke du gjøre heller.

Går og utsetter og seponere den siste lille tabletten for jeg vet

det blir tøft ,men jeg greier det.

Jeg vet det kommer gode dager også og dem ser jeg alltid fram til.

Jeg driver en slags kamp med meg selv for tiden,

lære å leve kampen.

Håper smertene dine går over så du får nyte dagen

Klem fra mbo.

Synes ikke du skal tenke på det som noen big deal om du utsetter ting litt. Det er helt greit å bruke et par tre uker mer av sitt liv på seponeringen hvis en med det får det bedre. Så ikke press deg og stress med det i tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...