Gå til innhold

Hva er galt?


hodekaos

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 17 år.

For å gjøre en lang versjon kort. Jeg sliter med dårlig selvbilde, ustabile sosiale forhold, søvnproblemer, agresjon, emosjonell ustabilitet og depresjonsperioder.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, hva som kan være feil. Eller hvor jeg skal henvende meg. Jeg er så usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Boomerang

Siden du ikke er 18 år enda,kan du jo henvende deg til BUP,eller ta en tur til legen og ta imot råd.

Men søk hjelp:dess før,dess bedre.

Du kan ikke gå med dette og tankene rundt dette alene,så søk hjelp...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Det er kanskje vanskelig å bestille en time med primærlegen din og snakke om dette hvis du ikke kjenner h*n så godt, men det er ofte der en best kan starte for å få hjelp.

Det går an å forberede seg på forhånd, eventuelt skrive et brev som du gir legen hvor du sier hvordan du har det hvis du synes det er vanskelig å si så mye på en kort time hos legen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...