Gå til innhold

Redd.....NHD!


Gjest Litt nervøs jeg

Anbefalte innlegg

Gjest Litt nervøs jeg

Jeg vet dette ikke er rette forumet, men jeg håper på svar likevel, for det kan ha noe med medisiner å gjøre kanskje???

Jeg har oppdaget 2 små HVITE føflekker på brystet. Like ved brystvorten. Vet at det er vanlig med sånne små prikker, som kan ligne på kviser, men dise er ikke sånn. Det er føflekker. Kan føflekker bare komme sånn uten videre, og på brystet?? og er det farlig når de er hvite????

Litt nervøs jeg, kan det være tegn på kreft??? De er ikke vonde å ta på eller noe.

Går på en del medisiner. Noen av disse medisinene gjør at jeg få sånn melk-lignende væske ut av brystet (og jeg er IKKE gravid). Men trodde denne bivirkningen ville forsvinne jeg, når jeg trappa ned på medisinen???

Me kan de føflekkene være pga medisiner???

De klør ikke eller noe, er bare hvite.....litt utstående.....eller kanskje ikke utstående, men man kjenner den liksom sånn som er vanlig med føflekker. Kan jo være det ikke er føflekk også, ikke vet jeg. Men hva kan det i såfall være???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Litt nervøs jeg

Dette spørsmålet hører ikke hjemme her! Prøv på allmenmedisin forumet.

Jeg går på en del medisiner for psykiske problemer, og jeg lurte på om de kunne være årsaken???

Derfor sendte jeg inn her.

Bruker (jern, melatonin, lamictal,seroquel,zoloft).

Og grunnen til at jeg lurer på det, er fordi jeg fikk den andre bivirkningen (med væske) av noen av disse medisinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Dette spørsmålet hører ikke hjemme her! Prøv på allmenmedisin forumet.

Dette spm kunne vel hørt hjemme på flere forum, også her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Om dette har noe med medisinene du går på vet jeg ikke, men sånn umiddelbart høres det ikke så skummelt ut.

Men det sies som en god regel at ved enhver hudforandring skal en oppsøke lege for sikkerhetsskyld. Bestill time du, så slipper du å engste deg unødig.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Slikt er vanligvis helt ufarlig.

For sikkerhets skyld kan du la fastlegen din ta en titt på det neste gang du er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går på en del medisiner for psykiske problemer, og jeg lurte på om de kunne være årsaken???

Derfor sendte jeg inn her.

Bruker (jern, melatonin, lamictal,seroquel,zoloft).

Og grunnen til at jeg lurer på det, er fordi jeg fikk den andre bivirkningen (med væske) av noen av disse medisinene.

Har du sett i http://www.felleskatalogen.no ?

Det med melk har jeg hørt om før, men husker ikke hvilke medisiner det gjaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...