Gå til innhold

hvorfor gråter jeg så lett ?


jrpeland

Anbefalte innlegg

gikk noen ganger til psykolog dt gjorde godt . men etter å fått cipralex og noen samtaler gikk hverdagen greit. går enda under tvil på cipramil .psykologen sa det var de jeg trengte resten av livet.. legen mener jeg kan kutte dem ut da hun mener jeg vil reagere likt både med eller uten. ser jo at jeg kan ta lett til tårene om jeg tar medisinen ..selv om jeg ikke føler meg direkte deprimert og ser masse lys . det har vært og er tragedier i familien m alv.sykdommer ol. men hvem har ikke problemer i dag da .? hva kan jeg gjøre for ikke å stadig ta til tårene bryter alt for lett sammen--blir snart liksom en angst å begynne å grine... kan noen anbefale alternativ behandling eller noe ?? hilsen positiv og grinete dame ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det så farlig om du gråter ofte da? Noen er mer følsom enn andre. Jeg selv har kanskje felt noen tårer en eller to ganger det siste året, og skulle ønske jeg kunen gråte mer. Å få ut tårer er sunt, du slipper ut følelsene dine ved å grine i stedenfor å stenge dem inne. En veldig god egenskap. Men jeg kan forstå at det kan være ubehagelig i offentlige sammenhenger, men da kan det være en ide å konsentere seg om andre tanker. Tenk på noe hyggelig, morsomt eller kjedlig når du kjenner tårene presse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boomerang

Hvis du går til en seriøs healer,som i tilegg er klarsynt,kan du få mye hjelp og ordnet opp i "ditt indre".

Men heller alternative behandlingsmåter er enkle løsninger,enkle løsninger er en illusjon.

Uansett hva man velger,må man gjøre jobben selv,egeninnsats er alt....=)

Men innen alternativ behandling,er man ofte mere "åpen" for ting,ingen diagnoser osv.....

Man kan snakke fritt og være åpen om alt,uten å bli stemplet som "et eller annet".

Ellers vil jeg også anbefale "integrativ terapi",det er en god måte å få ut følelser på.

De skal ut,disse følelsene våre vet du,ellers lager de ubalanse....=)

Men du må velge og satse,hva er rett for deg?

Det må du føle på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går til en seriøs healer,som i tilegg er klarsynt,kan du få mye hjelp og ordnet opp i "ditt indre".

Men heller alternative behandlingsmåter er enkle løsninger,enkle løsninger er en illusjon.

Uansett hva man velger,må man gjøre jobben selv,egeninnsats er alt....=)

Men innen alternativ behandling,er man ofte mere "åpen" for ting,ingen diagnoser osv.....

Man kan snakke fritt og være åpen om alt,uten å bli stemplet som "et eller annet".

Ellers vil jeg også anbefale "integrativ terapi",det er en god måte å få ut følelser på.

De skal ut,disse følelsene våre vet du,ellers lager de ubalanse....=)

Men du må velge og satse,hva er rett for deg?

Det må du føle på!!!

hei.

Å jobbe med følelser er som å skrelle en løk,

jo flere lag man fjerner jo nærmere kommer man de innerste vanskelige følelsene og de er man redd for å kjenne på.

Det er sundt å gråte så du skal være glad du klarer det selv om det gjør vondt og du mister kontrollen en stund.

Håper du har det litt bedre i dag.

hilsen mbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...