Gå til innhold

bivirkning av medisin mot kvalme

Anbefalte innlegg

englandsstudent

Jeg studerer for tiden i England, og er ofte plaget av kvalme. Derfor har jeg fått tabletter som blir kalt Motilium (tror ikke de finnes i Norge).

Jeg har nå fått en bivirkning av disse tablettene, og det er at jeg har fått "melk" i brystene mine (blank væske med hvite striper). jeg prøvde å snakke med legen for studentene her i England, men fordi hun er veldig travel, så sa ho bare at jeg skulle fortsette med tablettene uten å fortelle noe mer. Jeg drar nå på fire ukers ferie hjem til Norge hvor jeg kommer til å bruke disse tablettene tre ganger daglig.

Brystene mine har blitt veldig myke. Virker som om noen har tatt en propp ut av dem så alt trykket har detti ut.

Jeg lurer nå på om jeg burde fortsette med disse tablettene. Det kommer ikke mye ut av brystene mine, bare hender at det kommer noen flekker på bh'n eller nattkjolen.

Er det noe jeg burde passe på nå som jeg har væske i brystene, og har det noe å si på lang sikt at jeg har væske i brystene mine nå?

Kommer brystene mine til å få samme faste fasong som de hadde før etter at jeg har slutta med disse medisinene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22682-bivirkning-av-medisin-mot-kvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

englandsstudent

Kanskje du skulle prøve å få en legetime mens du er på ferie her hjemme, og høre om han/hun kan si deg noe, evt. gi deg en annen kvalmestillende.

Er det forresten klart HVORFOR du er kvalm?

hei Turid!

Jeg har hatt problemer med kvalme i flere år. Også gått til lege i Norge, men aldri fått noe medisin som virka. Det ble værre etter at jeg flytta til England i September. Da begynte jeg å våkne av noen slags "kramper" om natta i tillegg til å være konstant kvalm.