Gjest Wilhelmina Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hei! Jeg har hatt et problem med tørr hodebunn så lenge jeg kan huske, og har prøvd ulike sjampoer uten at det har hjulpet nevneverdig. Har også prøvd å vaske håret 3. hver dag, og da hjalp det litt før det ble like ille igjen. Nå er jeg inne i en periode da det er ekstremt ille, flasset (eller den tørre hodebunnen, for det er jo ikke flass..) syns overalt i håret, jwg prøver å kjemme det bort, men det funker dårlig. For 2-3 uker siden bada jeg i basseng (klorvann) hver dag, og som følge av det måtte jeg vaske håret hver dag. kan det ha noen sammenheng?? Jeg har også tørt hår, er det noen som har noen råd mot det? Er studnent med skranten økonomi, så det ville vært fint om noen av tipsa ikke var så dyre... Takk for hjelp!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226864-t%C3%B8rr-hodebunn-og-t%C3%B8rt-h%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.