havet blått Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Rayman 3 pc . jeg vil ha gjerne norsk el svensk el dansk prgram engelsk . tusen takk forhånd .. Hvor kan jeg finne ? 0 Siter
Gemini Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Spør du om hvor du får tak i piratkopi av et pc-spill??? (Tvilsomt om regelverket tillater det...) Eller spør du om hvor du får kjøpt et slikt spill? 0 Siter
havet blått Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Spør du om hvor du får tak i piratkopi av et pc-spill??? (Tvilsomt om regelverket tillater det...) Eller spør du om hvor du får kjøpt et slikt spill? hei .. Nei -ikke piratkopi . hehe men jeg har cd-rom pc .. men desverre bare engelsk språk på tekst spiller.. derfor jeg lure på noe norsk språk noe sånn.. spille aldersgrenser fra 3 år..Rayman 3. meget populær til barn :-) jeg har hørt noe finnes i svensk språk oxo . hvor?? Forhånd 1000 takk :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 hei .. Nei -ikke piratkopi . hehe men jeg har cd-rom pc .. men desverre bare engelsk språk på tekst spiller.. derfor jeg lure på noe norsk språk noe sånn.. spille aldersgrenser fra 3 år..Rayman 3. meget populær til barn :-) jeg har hørt noe finnes i svensk språk oxo . hvor?? Forhånd 1000 takk :-) http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1 Skriv rayman i søkefeltet Se under spill (det kommer også opp kategorier som film, musikk osv). Og pass på at det står pc foran, og ikke ps2 eller X for x-box. 0 Siter
Gemini Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 hei .. Nei -ikke piratkopi . hehe men jeg har cd-rom pc .. men desverre bare engelsk språk på tekst spiller.. derfor jeg lure på noe norsk språk noe sånn.. spille aldersgrenser fra 3 år..Rayman 3. meget populær til barn :-) jeg har hørt noe finnes i svensk språk oxo . hvor?? Forhånd 1000 takk :-) Tror du får svensk versjon når du handler på cdon.com. Men jeg så nå at de er utsolgt for det spillet. Men her er andre nettbutikker som selger dataspill: http://www.startsiden.no/okonomi_og_naringsliv/bransjer/data_og_kommunikasjon/dataspillbutikker/index.html og www.barnespill.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.