Gå til innhold

Angst&pust - gode råd??

Anbefalte innlegg

Er vant til angst, men fikser det alltid bra så lenge jeg er hjemme. Vet alltid at jeg kan puste til det går over. Men i kveld er det så ille!

Har hatt det litt sånn før når - ting kommer for nær. At jeg kjenner den i munnen, kommer bak og vil kaste opp. Får ikke puste. Men har alltid gått over når jeg hoster.

Nå bare er det hele tiden. Og akkurat som usynlige tråder på utsiden som klemmer når jeg gråter. Jeg puster jo, men kjennes hele tiden ut som om jeg ikke skal. Noen gode råd??

Prøver å avlede men funker bare en liten stund om gangen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226890-angstpust-gode-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jaddablabla

Hei du,

Har hørt at noen får hjelp i å gå turer. Begynne helt rolig og så øke litt og litt. Da får man kanskje tankene litt over på andre ting. Kanskje det høres umulig ut,men hvis det funker så er det kanskje verdt å prøve.. Gjøre noe kreativt?Male,tegne,skrive, høre på musikk?

Håper det går litt bedre nå-lykke til i allefall!

hilsen

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...