Gå til innhold

hvordan fungerer lykkepillen?


Gjest tussami

Anbefalte innlegg

Gjest tussami

Hei,

Fungerer antidepressiva/lykkepillen mot gråting og anspenthet? Hvem er det som får resept på slike medisiner? Er det psykologen som da evt anbefaler medikamenter eller må man gå til legen selv?

Vet egentlig ikke om jeg vil ha/trenger å bruke medisin,men begynte å vurdere det litt da en venninne sa at det kanskje kunne vært noe for meg.

Har skrevet her før om at jeg gråter en del og blir fort litt "destruktiv grublende.." Kanskje det hadde vært lettere å komme seg opp og ut med litt medisinsk hjelp..og ikke gå å bebreide meg selv for alt jeg gjør feil i løpet av en dag når jeg er med folk..psykologen min har aldri vært inne på dette tema og jeg er ikke helt innstillt på å ta det opp heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legen kan skrive ut antidepressiva, det kan ikke psykologer. Mange deprimerte blir mye bedre med antidepressiva, også de som gråter mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...