Gå til innhold

Ikke synd på dem!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest sandex
Skrevet

I USA er det faktisk den enkelte staten som driver slike sider. De går hardt ut for å prøve å få bukt med et stadig økende problem - seksuelt misbruk av barn.

Jeg synes det er flott at personer som har forgrepet seg på de mest uskyldige i samfunnet skal føle seg litt utrygg.

Jeg ville definitivt gjerne visst det hvis vi hadde en i nabolaget.

Og ja, hadde det vært en i min familie som hadde forgrepet seg på barn, hadde jeg næret et slike stort hat til ham som til en ukjent. Kanskje til og med større...

Enig! Om det så hadde vært min far som var misbruker, hadde vel hatet vært VEL så stort :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg snakket ikke om drap.

Og det at mentalt ustabile personer gjør gale ting kan jeg heller ikke gjøre noe med. Men jeg vil veldig gjerne beskytte både mine og andres barn fra pedofile overgripere.

Men artikkelen her handlet vel om at to overgripere hadde blitt drept, fordi de var overgripere?

"............................................."

Skrevet

All ære til han som gjorde det! - bare så synd at han risikerte å bli straffet for det, og måtte ta sitt eget liv...

I mine øyne er han en helt!

I ethvert oppegående, intelligent menneskes øyne er du et troll, eller en meget uintelligent person. Ut fra den turbohjerne-uttalelsen der.

"............................................"

Gjest sandex
Skrevet

I ethvert oppegående, intelligent menneskes øyne er du et troll, eller en meget uintelligent person. Ut fra den turbohjerne-uttalelsen der.

"............................................"

Hehehe.. det kan godt være :) Men det er nå min mening.. Og jeg er nå ihvertfall tilsynelatende oppegående :)

Skrevet

Hehehe.. det kan godt være :) Men det er nå min mening.. Og jeg er nå ihvertfall tilsynelatende oppegående :)

Det er klart, alle må få ha sin mening. Hvis man mener at alle forbrytere skal drepes, gjerne av en lynsjemobb med psykopater, så har man selvfølgelig rett til å mene det. Men særlig seriøst kan man jo ikke forvente å bli tatt, da.

".............................................."

Gjest sandex
Skrevet

Det er klart, alle må få ha sin mening. Hvis man mener at alle forbrytere skal drepes, gjerne av en lynsjemobb med psykopater, så har man selvfølgelig rett til å mene det. Men særlig seriøst kan man jo ikke forvente å bli tatt, da.

".............................................."

Snakker ikke om alle forbrytere jeg.. Snakker om pedofile - og KUN pedofile :) DET er det jeg synes er mest ille.. Hadde ikke kostet meg noe å tilintetgjort en slik! Andre forbrytere er en helt annen sak!

Skrevet

Men artikkelen her handlet vel om at to overgripere hadde blitt drept, fordi de var overgripere?

Ja, men vedkommende som drepte var nok litt mentalt ustabil?!

Skrevet

Snakker ikke om alle forbrytere jeg.. Snakker om pedofile - og KUN pedofile :) DET er det jeg synes er mest ille.. Hadde ikke kostet meg noe å tilintetgjort en slik! Andre forbrytere er en helt annen sak!

Ah, så du kan stå for at pedofili er den aller verste forbrytelsen - uansett? F.eks så fortjener en pedofil å drepes, mens en som dreper noen ikke fortjener det?

Sorry, men jeg tar ikke slikt seriøst. Det er utrolig sjeldent at noen bruker innsiden av hodet når de uttaler seg om akkurat dette i en litt større sammenheng.

Skrevet

Ja, men vedkommende som drepte var nok litt mentalt ustabil?!

Jo, det stemmer vel. Og vedkommende er jo dermed på et vis "unnskyldt". Verre er det med folk som står og roper opp om forkastelse av rettsprinsipper for de forbrytelsene de mener er værre enn alle andre.

"...................................."

Skrevet

Det er effektivt å drepe psykiatriske pasienter. Sparer medisiner gjør vi også.

Gjest sandex
Skrevet

Ah, så du kan stå for at pedofili er den aller verste forbrytelsen - uansett? F.eks så fortjener en pedofil å drepes, mens en som dreper noen ikke fortjener det?

Sorry, men jeg tar ikke slikt seriøst. Det er utrolig sjeldent at noen bruker innsiden av hodet når de uttaler seg om akkurat dette i en litt større sammenheng.

jeg bruker det hodet jeg har fått tildelt - og står fullt og helt for det, ja.. At man dreper et menneske kan være mange ulike grunner til, og noen kan til en viss grad være tilgivelig - og være en mulighet til at de kan komme tilbake til samfunnet... Men en pedofil - NOT!

Skrevet

jeg bruker det hodet jeg har fått tildelt - og står fullt og helt for det, ja.. At man dreper et menneske kan være mange ulike grunner til, og noen kan til en viss grad være tilgivelig - og være en mulighet til at de kan komme tilbake til samfunnet... Men en pedofil - NOT!

Som sagt, jeg kan ikke ta folk med slike totalitære holdninger alvorlig. Det blir bare for dumt. Og heldigvis er mesteparten av verden enig i det, også.

Som jeg alltid har sagt: De mest ekstreme meningene kommer stort sett alltid fra de som vet og/eller skjønner minst.

"..........................................."

Skrevet

Det er effektivt å drepe psykiatriske pasienter. Sparer medisiner gjør vi også.

Vi har jo hatt noen "store" personer i verden, som har gått inn for å renske samfunnet for alle som ikke passer inn, fungerer etc. Skulle bare mangle.

":..........................................."

Gjest sandex
Skrevet

Som sagt, jeg kan ikke ta folk med slike totalitære holdninger alvorlig. Det blir bare for dumt. Og heldigvis er mesteparten av verden enig i det, også.

Som jeg alltid har sagt: De mest ekstreme meningene kommer stort sett alltid fra de som vet og/eller skjønner minst.

"..........................................."

Hehe.. Det kan du tro :) Men du har lov å mene det, men det betyr ikke at du har rett :)

Skrevet

Hehe.. Det kan du tro :) Men du har lov å mene det, men det betyr ikke at du har rett :)

Nope, det er ikke noe jeg "tror", når jeg sier at mesteparten av verden heldigvis ikke har slike halvfascistiske og totalitære holdninger. Og jeg holder selvsagt fast på at du ikke aner hva du snakker om - de som gjør det, skjønner som regel litt mer enn du gir inntrykk av her.

Men, jeg orker ikke diskutere med trolle-holdninger i lengden.

"........................................."

Gjest sandex
Skrevet

Nope, det er ikke noe jeg "tror", når jeg sier at mesteparten av verden heldigvis ikke har slike halvfascistiske og totalitære holdninger. Og jeg holder selvsagt fast på at du ikke aner hva du snakker om - de som gjør det, skjønner som regel litt mer enn du gir inntrykk av her.

Men, jeg orker ikke diskutere med trolle-holdninger i lengden.

"........................................."

Ok - det er greit det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...