Gå til innhold

er dette ett sammenbrudd?


Gjest gråter

Anbefalte innlegg

Gjest gråter

jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare meg...men det begynnte på onsdag,var innlagt på sykehus,på medisinsk avd.fastlegen min ringte meg på mob og sa at jeg skulle slutte med alle medisiner,cipralex,lamictal,lithium,levaxin,imovane og sobril.

jeg fikk totalt panikk,følte at nå rakner det og jeg dro hjem fra sykehuset,de ville ikke at jeg skaulle dra,men jeg var helt oppløst i reddsel og tårer.

så har det gått litt opp og ned til i går,da kom bomben...samboeren min har sviktet meg på det groveste,han har løyet til meg,sjult ting for meg og utnyttet situasjonen ved at jeg var på sykehuset noen dager..jeg knakk totalt..jeg kaver i blinde.

har sønnen min her til i morgen,men jeg vet ikke hvordan jeg skal greie det,barnefaren er mer opptatt med og være på motorsykkeltur med damen..

jeg har ingen steder og reise bort hvor jeg kan ta med meg sønnen min,han skal på skolen i morgen..

jeg har snakket med en venn og han sier jeg kan få bo hos han noen dager...men jeg sitter fast her..

greier ikke mer....det er så vondt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har nok en krise, trist å ha det sånn. Du kan ikke ta en tur innom legevakten å få noe beroligende?

har du ingen som kan passe barnet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gråter

Du har nok en krise, trist å ha det sånn. Du kan ikke ta en tur innom legevakten å få noe beroligende?

har du ingen som kan passe barnet ditt?

jeg har sobril,men det funker ikke..

samboeren går og maser og maser om hva jeg skal gjøre..jeg greier ikke tenke.jeg greier bare ikke mer..makter ikke mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er lov å ha et sammenbrudd vet du...

En trenger det vel en gang i livet, så lenge en ikke gjør noe dumt...

hvorfor i all verden må du slutte på alle dine medisiner....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt om at fastlegen ber noen gå "cold turkey" på så mange forskjellige medisiner på en gang.

Er det ikke flere av de medisinene som skal trappes ned da? Er du sikker på at du har hørt riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sobril,men det funker ikke..

samboeren går og maser og maser om hva jeg skal gjøre..jeg greier ikke tenke.jeg greier bare ikke mer..makter ikke mer..

hei du som gråter...

kanskje du har et sammenbrudd men d virker ikke særlig unormalt etter det som har hendt deg! D er ikke bra å brått slutte m medsisiner,spesielt antidepressive + sobril, synes dette var veldig rart at legen ba deg slutte på dagen! Men du må ikke gi opp, for all del!! tenk at du må være sterk for sønnen din.. har også hatt slike perioder hvor alt går galt på en gang, men etter regnet kommer sola!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mamma 24-7

Ringte fastlegen og ba deg slutte med alle medisiner, mens du var inlagt på sykehus. Var jo litt merkelig at han ikke henvendte seg til vakthavende lege om dette, i stedet for å ringe deg på mobil.

Er dette en vanlig fremgangsmåte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gråter

hei du som gråter...

kanskje du har et sammenbrudd men d virker ikke særlig unormalt etter det som har hendt deg! D er ikke bra å brått slutte m medsisiner,spesielt antidepressive + sobril, synes dette var veldig rart at legen ba deg slutte på dagen! Men du må ikke gi opp, for all del!! tenk at du må være sterk for sønnen din.. har også hatt slike perioder hvor alt går galt på en gang, men etter regnet kommer sola!!!

jo han ringte meg på sykehuset.sa at jeg skulle slutte på all medisin,han bare fnyste da jeg spurte om nedtrapping og mente at lighium ga mitt lave stoffskifte..

jeg ble skikkelig dårlig rett før helgen og oppsøkte legevakten som anbefalte meg og ikke slutte med mdisinene..

skal til fastlegen i morgen...gruer meg...

jeg tror legen er redd for og ha ansvaret for og medisinere meg,det kan iallefall virke slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boomerang

jo han ringte meg på sykehuset.sa at jeg skulle slutte på all medisin,han bare fnyste da jeg spurte om nedtrapping og mente at lighium ga mitt lave stoffskifte..

jeg ble skikkelig dårlig rett før helgen og oppsøkte legevakten som anbefalte meg og ikke slutte med mdisinene..

skal til fastlegen i morgen...gruer meg...

jeg tror legen er redd for og ha ansvaret for og medisinere meg,det kan iallefall virke slik..

Dette var uforsvarlig,for mye medikamenter og bråslutt?

Uforsvarlig!!!

Håper du går til lege i morgen og får ordnet opp.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sobril,men det funker ikke..

samboeren går og maser og maser om hva jeg skal gjøre..jeg greier ikke tenke.jeg greier bare ikke mer..makter ikke mer..

Kjære deg,

Det var så vondt å lese innlegget ditt.

Du har nok fått et sammenbrudd ja,og det er ikke rart med alt det du har opplevd i det siste.

Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for deg.

Om du vil ha email adressen min så vi kan prate så bare si ifra.Du må ikke gå å bære på disse tingene alene.

Masse hilsner fra jente 24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...