Gjest Somlehue :-S Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Jeg fikk Havrix, vaksine mot Hepatitt A i februar i fjor. Husker hun som satte den sa jeg kunne komme tilbake etter så og så lang tid for å få en ny, som da ville gjøre meg vaksinert veldig lenge... Dette fikk jeg selvfølgelig ikke gjort... Er det noen som vet om det er for sent for meg å få tatt den 2. dosen nå? Eller må jeg da begynne på nytt med dose 1.? Jeg trenger den vaksinen i forbindelse med en ny reise... I vaksinasjonskortet fant jeg en lapp hvor det stod at jeg måtte huske 2. dose Havrix om 1/2 - 1 år fra 2. februar. (Når jeg fikk dose 1.) Det jeg lurer på er om det er et absolutt, om jeg kanskje kan ta den nå likevel... 0 Siter
Gjest lacrylen Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Kan du ikke bare ringe vaksinasjonskontoret å høre? 0 Siter
Gjest Somlehue :-S Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Kan du ikke bare ringe vaksinasjonskontoret å høre? Jeg trodde ikke de hadde åpent halv ti mandagskvelden. Jeg ringte tirsdag, og fikk god hjelp der :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.