Gå til innhold

Knipeøvelser :)


Catzy

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Hvor mye har det å si for sexen at jeg gjør knipeøvelser?? Jeg pleier å knipe litt når jeg gjør sit-ups (for at bekkenmusklaturen ikke skal bli presset ned?), men bør jeg gjøre det daglig for sexen sin del?

Sambisen har sagt det er deilig for ham når jeg kniper, men jeg føler ikke jeg får det helt til uten å konse max under selve akten (og det er jo ikke først å fremst å knipe jeg vil konsentrere meg mest om *knis*). Er dette noe man kan trene opp??

Kan det hjelpe meg til å oppnå orgasme for eksempel??

Vil også si at dette er et kjempeflott forum!!!! Jeg leser så jeg nesten ikke får gjort noe anna (les: jobbe)! :)

*klems*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, etter fødsler blir man jo rådet til å gjøre knipeøvelser flere ganger om dagen, men OI, så kjedeligt jeg syns det var. Å knipe under sex gjør om at det strammes, og sikkert er bedre for mannen. Likevel bør du nok gjøre det som føles mest naturlig for DEG :)

Selv syns jeg det er bedre å knipe under samleie, og mange opplever også lettere orgasme på den måten. Du bør kanskje prøve deg fram noen ganger? :)

Lykke til, Catzy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Det er fint at du driver med knipeøvelser sånn inn i mellom, enten det skjer til hverdags, uavhengig av samleie, eller ved samleie. Men i det siste tilfellet kan det bli et problem ved at du blir mer opptatt av å knipe enn av å nyte og hygge deg.

Knipeøvelser kan hjelpe for å få til orgasme, men det fins andre og kanskje mer effektive måter å få det til på, for eks. at du stimulerer klitoris under samleiet.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

berthold Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knipeøvelser hjelper mye for begge to og jeg anbefaler å gjøre noen daglig selv om man hverken er gravid eller har født!

Noe som er fint å bruke er vaginakuler eller vekter, da strammer du automatisk (ikke ved samleie da *ler*)

Etter hva jeg har lest selv her på forumet så kan du nok få mere informasjon om dette på apoteket og kondomeriet! :-)

http://www.doktoronline.no/homepage/amiga/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...