Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt med tom side?

Nei -den er jo ikke tom -det er en KK-forside -og der kan man klikke på "Bli ny" og laste inn bilde av seg selv og leke seg med håre, makeup, briller :)

Skrevet

Nei -den er jo ikke tom -det er en KK-forside -og der kan man klikke på "Bli ny" og laste inn bilde av seg selv og leke seg med håre, makeup, briller :)

Ah - "Bli ny på nett" - nå fant jeg den, jeg så på "Bli ny" i venstre meny jeg. Og den var tom i IE, og full av bugs i Opera. Masse mas om "MÅ du ha melk" faktisk... hehe

Jaja, får finne ut av "bli ny på nett" en annen gang, nå er det "finn senga" :-)

Skrevet

Ble ny med KK i 2002 jeg :-)

Nå er jeg nysgjerrig... Lyst til å sende over artikkelen? :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ble ny med KK i 2002 jeg :-)

Var du fornøyd? Med andre ord, var det til hjelp for deg?

I de før/etter bildene er det jo så tydelig at personen føler seg ubekvem på før-bildene, mens selvtilliten er på topp på etter-bildene, så det er vanskelig å vite hvor mye "bedre" vedkommende er blitt i realiteten.

Gjest Elextra
Skrevet

I de før/etter bildene er det jo så tydelig at personen føler seg ubekvem på før-bildene, mens selvtilliten er på topp på etter-bildene, så det er vanskelig å vite hvor mye "bedre" vedkommende er blitt i realiteten.

En bekjent av meg var med for en del år siden, bare for moro. Hun er fra før temmelig flott, men stilte helt usminket i de verste klær og med et søvnig uttrykk på "før"-bildene. Ikke rart forandringen var stor, og bladet tok selvfølgelig credit'en for at hun ble så vakker! :-).

Skrevet

En bekjent av meg var med for en del år siden, bare for moro. Hun er fra før temmelig flott, men stilte helt usminket i de verste klær og med et søvnig uttrykk på "før"-bildene. Ikke rart forandringen var stor, og bladet tok selvfølgelig credit'en for at hun ble så vakker! :-).

Det er det jeg har inntrykk av at de gjør, de tar et mest mulig uheldig bilde som før-bilde, hvor personen er ustelt, ser sur ut og går kledd i gamle filler.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er det jeg har inntrykk av at de gjør, de tar et mest mulig uheldig bilde som før-bilde, hvor personen er ustelt, ser sur ut og går kledd i gamle filler.

Jeg har lurt på om de krever at de som skal bli nye skal stille opp i sjuskete klær.

Selv om jeg nok kunne hatt glede av noen nye tips ang klær/sminke/frisyre, så hadde jeg ikke ønsket å bli fremstilt som dårlig på før-bildene!

En gang jeg klippet håret, sa frisøren: "Nå ser du ti år yngre ut!". Et meget tvilsomt kompliment, siden jeg ble sittende å lure på hvor gammel jeg hadde sett ut før, i stedet for å glede meg over "foryngelsen".

Jeg var da for svarte ikke SÅ gammel!

Skrevet

jeg var fornøyd jeg!!! gjorde det dagen før jeg giftet meg.. klippet meg kort!!!

Disse før bildene blir jo i stor kontrast ifht siste finish:-)

jeg hadde kledd meg i helt svart og var totalt usminket,, og det er klart at da ser man jo veldig forskjell.

Jeg fikk maaaange positive tilbakemeldinger etterpå.. og anrer ikke den dag i dag..

Skrevet

Nå er jeg nysgjerrig... Lyst til å sende over artikkelen? :-)

:-)

Tror ikke den ligger på nett?? det gjorde den ihvertfall ikke i 2002 :-)

Skrevet

Tror ikke den ligger på nett?? det gjorde den ihvertfall ikke i 2002 :-)

Neida, men tenkte du kanskje hadde det i en pdf-fil f.eks.

Ble du fornøyd med resultatet da? Og var forandringen stor?

Skrevet

Neida, men tenkte du kanskje hadde det i en pdf-fil f.eks.

Ble du fornøyd med resultatet da? Og var forandringen stor?

har ikke en pdf fil, så det går nok ikke :-)

Joda jeg ble fornøyd.. Når det gjelder tøyet så var vel også dette flott.. bare det at jeg ville dekke meg mer til, ikke ha utringet topp som jeg fikk,,,, de kjørte på at det var fint å ha former LOL, og at jeg ikke skulle skjule meg

Må jo smile her jeg sitter,, det er jp nå 4 år siden..

har forresten nå farget håret mørkt,, så jeg er mer forandret på håret nå enn det jeg var da,...

Skrevet

Jeg har lurt på om de krever at de som skal bli nye skal stille opp i sjuskete klær.

Selv om jeg nok kunne hatt glede av noen nye tips ang klær/sminke/frisyre, så hadde jeg ikke ønsket å bli fremstilt som dårlig på før-bildene!

En gang jeg klippet håret, sa frisøren: "Nå ser du ti år yngre ut!". Et meget tvilsomt kompliment, siden jeg ble sittende å lure på hvor gammel jeg hadde sett ut før, i stedet for å glede meg over "foryngelsen".

Jeg var da for svarte ikke SÅ gammel!

neida,, de ber deg ikke om å stille i sjuskete klær..

jewg for min del burde ha vært hos frisøren noen uker tidligere.. Jeg hadde først fått en dato, men så ble det flyttet 3-4 uker...så da var jo håret ganske langt og ikke akkurat pent..

Gjest Nysgjerrig-på-åssen-det-funker
Skrevet

har ikke en pdf fil, så det går nok ikke :-)

Joda jeg ble fornøyd.. Når det gjelder tøyet så var vel også dette flott.. bare det at jeg ville dekke meg mer til, ikke ha utringet topp som jeg fikk,,,, de kjørte på at det var fint å ha former LOL, og at jeg ikke skulle skjule meg

Må jo smile her jeg sitter,, det er jp nå 4 år siden..

har forresten nå farget håret mørkt,, så jeg er mer forandret på håret nå enn det jeg var da,...

Fikk du klærne av dem? Hvis ikke, utenom en stressa dag og ny frisyre, hva fikk du egentlig ut av det?

Skrevet

Fikk du klærne av dem? Hvis ikke, utenom en stressa dag og ny frisyre, hva fikk du egentlig ut av det?

fikk gavekort på 1000,- + at jeg fikk den VOX en som vi brukte hos frisøren, og den kostet vel ca 350,-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...