Gå til innhold

Jeg har ikke blokkert noen på msn!

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

I går fikk jeg en mail fra msn om at noen har sjekket om jeg hadde blokkert dem på msn.

Mailen opplyste ikke om hvem som hadde sjekket.

På denne msn-kontoen har jeg bare personer fra dol. Så til den av dere som føler dere utestengt av meg: Jeg har ikke blokkert deg.

Riktignok har jeg slettet noen i en opprydning for et par måneder siden. Men det var bare personer som jeg så godt som aldri hadde chattet med, og som aldri brukte å være pålogget.

Neste gang du lurer på om du er blokkert; spør meg heller direkte...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227019-jeg-har-ikke-blokkert-noen-p%C3%A5-msn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

6

• ShitDiddelyDo

6

• Gemini

5

• Gyda

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

Fikk en sånn melding jeg også. Men den var vel ikke fra MSN?

Nå har jeg gått og sjekket mailen igjen.

Du har helt rett, den var ikke fra MSN, men fra biip.no.

Tror du at denne mailen bare kan ha vært en reklamestunt for å få meg (og andre) til å bruke siden deres for å sjekke blokking?

Siden du også fikk mailen, mener jeg?

Tror du at denne mailen bare kan ha vært en reklamestunt for å få meg (og andre) til å bruke siden deres for å sjekke blokking?

Ganske sikkert! :-)

Det er sikkert derfor.

Fikk mail om det samme jeg også og jeg har heller ikke blokkert noen.

Annonse

Og så jeg som gikk på den! Grr...

Det vil si, jeg føler ikke noe behov for å sjekke om noen har blokkert meg, men jeg lurte på hvem som nå satt og var snurt på meg uten grunn.

Skal innrømme at jeg har tenkt samme tanke. Egentlig var jeg sikker på hvem som kunne være snurt på meg... :-)

Fiks liten spamme-variant det der...

*irritert*

Ja, litt trist at MSN enten deler ut mailadressene til folk på denne måten, eller at de ikke har bedre sikkerhet. For denne mailkontoen min ligger ikke ute noe sted, annet enn på MSN, og ikke engang katalog-funksjonen der.

Gjest Ulvinnen

Ja, litt trist at MSN enten deler ut mailadressene til folk på denne måten, eller at de ikke har bedre sikkerhet. For denne mailkontoen min ligger ikke ute noe sted, annet enn på MSN, og ikke engang katalog-funksjonen der.

Jeg har oppgitt msn-kontoen her på dol et par ganger, men det er også alt.

Så som du sier, MSN har nok litt for liten kontroll. Jeg regner med at den mailen er sendt ut til et stort antall personer for at det skal være noen vits for dem.

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg har også fått den. Anser det som reklame for den siden de vil at vi skal laste ned for å sjekke selv ;-)

Det er nok reklame, ja.

Men jeg syns de kunne ha utformet den som det, og ikke la mange tro at de har kontakter som føler seg utestengt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...