Gå til innhold

Jeg har ikke blokkert noen på msn!

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Jeg har også fått slik mail, tror det bare er tull og tøys, for jeg fikk både på anonym hotmail og min vanlige konto.

Jeg har ikke fått mail angående min offentlige msn-konto.

Hadde jeg det, hadde jeg kanskje luktet lunta, jeg også.

Men takk for svar :-)

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

6

• ShitDiddelyDo

6

• Gemini

5

• Gyda

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

Jeg fikk også en sånn. Trodde den stemte, jeg. Jeg har blokkert mange. :)

Men det er naturligvis noe de sender ut for å få deg til å registrere deg.

Jeg markerte avsenderen som junk. Der fikk de den!

Smart hevn :-) Jeg skal også markere den som junk, hehe!

Men så snilt av deg at du ikke har blokkert meg også da, når du har gjordt det med mange.

*Smigret og fornøyd*

Gjest Ulvinnen

Jeg må bare svare som alle andre (fordi jeg fikk lyst til å svare): Jeg har også fått en sånn mail.

Det er en meget utspekulert form for reklame, spør du meg.

"Det er en meget utspekulert form for reklame, spør du meg"

Enig!

Fikk du også den mailen i går?

ShitDiddelyDo

Smart hevn :-) Jeg skal også markere den som junk, hehe!

Men så snilt av deg at du ikke har blokkert meg også da, når du har gjordt det med mange.

*Smigret og fornøyd*

Det er lenge siden jeg har blokkert noen, og du er safe.

Men jeg har nok blokkert relativt mange dolere i løpet av årenes løp, og jeg vil tro mange har blokkert meg. Ser ingen grunn til at noen skulle ta det personlig. Enkelte ganger må man rydde opp litt, og noen er det rett og slett kjedelig å snakke med. :)

Annonse

Gjest Ulvinnen

Men jeg har nok blokkert relativt mange dolere i løpet av årenes løp, og jeg vil tro mange har blokkert meg. Ser ingen grunn til at noen skulle ta det personlig. Enkelte ganger må man rydde opp litt, og noen er det rett og slett kjedelig å snakke med. :)

"Det er lenge siden jeg har blokkert noen, og du er safe."

Takk takk, da skal jeg se etter deg neste gang jeg blir liggende søvnløs igjen :-)

Men jeg er enig, det skulle ikke være nødvendig å ta blokkering personlig. Neste gang jeg rydder på msn og sletter kontakter som aldri er der lenger, kan jeg jo sende dem en info mail om det, bare for å være grei...

Jeg har også slettet og blokket vilt om meg, ganske få på listen min for tiden, iallefall om jeg sammenligner med glanstiden for ca et år siden. Jeg må til og med innrømme at du selv har havnet i ut-listen, er jo bare på om natten uansett du såh :-).

Jeg følte meg derfor usedvanlig truffet da jeg fikk mailene på begge kontoene mine, for jeg sletter eller midlertidig blokkerer om jeg føler for det. Men da de kom på begge kontoene skjønte jeg at det var ugler i posen.

Det er i grunn ganske teit i grunn om noen skulle gidde å sjekke om andre har blokke/sjekke. Jeg gadd ikke det, regner nesten med at andre også blokker og sletter meg om en ikke snakker sammen så mye mer.

ShitDiddelyDo

Jeg har også slettet og blokket vilt om meg, ganske få på listen min for tiden, iallefall om jeg sammenligner med glanstiden for ca et år siden. Jeg må til og med innrømme at du selv har havnet i ut-listen, er jo bare på om natten uansett du såh :-).

Jeg følte meg derfor usedvanlig truffet da jeg fikk mailene på begge kontoene mine, for jeg sletter eller midlertidig blokkerer om jeg føler for det. Men da de kom på begge kontoene skjønte jeg at det var ugler i posen.

Det er i grunn ganske teit i grunn om noen skulle gidde å sjekke om andre har blokke/sjekke. Jeg gadd ikke det, regner nesten med at andre også blokker og sletter meg om en ikke snakker sammen så mye mer.

Du er faktisk på min ut-lista også, men jeg tror ikke du er blokka. Du er bare sletta.

Men det er ikke noe personlig. Kun at jeg ikke har sett deg online på måneder, og det hender jeg har vårrengjøring på msn-lista selv om det er midt på vinteren. :)

Du er faktisk på min ut-lista også, men jeg tror ikke du er blokka. Du er bare sletta.

Men det er ikke noe personlig. Kun at jeg ikke har sett deg online på måneder, og det hender jeg har vårrengjøring på msn-lista selv om det er midt på vinteren. :)

Så hyggelig at det var gjensidig c",).

Du ble slettet av meg før vinteren, fordi du ikke var på før min leggetid. Der har du forklaringen på at du ikke så meg pålogget. Jeg skjønte det var sjelden at vi snakket da jeg sa hei til deg - og etter ti minutters samtale oppdaget du plutselig at det var meg og ikke en annen doler her inne. Hihi.

Nå høres det sikkert ut som om du ble slettet i fornærmelsesilske, men du ble kors på halsen ikke det. Du røk med i rengjøringen.

ShitDiddelyDo

Så hyggelig at det var gjensidig c",).

Du ble slettet av meg før vinteren, fordi du ikke var på før min leggetid. Der har du forklaringen på at du ikke så meg pålogget. Jeg skjønte det var sjelden at vi snakket da jeg sa hei til deg - og etter ti minutters samtale oppdaget du plutselig at det var meg og ikke en annen doler her inne. Hihi.

Nå høres det sikkert ut som om du ble slettet i fornærmelsesilske, men du ble kors på halsen ikke det. Du røk med i rengjøringen.

Åja, den feilen husker jeg faktisk. :)

Annonse

ShitDiddelyDo

Gjør du altså?

Ble ikke sur, syns det var mer festlig enn noe annet. Ikke så rart du tok feil heller, for den saks skyld.

Hehe, jeg husker det fordi jeg syntes det var litt flaut. Jeg snakka jo faen døtte meg med deg i sikkert 20 minutter før jeg forsto at du ikke var den jeg trodde jeg snakka med. :)

Jeg er en generelt forvirra person. Jeg kan ikke noe for det.

Jeg fikk en i dag og en i går. Følte meg truffet som bare det, helt til jeg så at det var kommet på begge mailene.

Sjekket du andre, da? ;-)

Sjekket andre? Mener du om jeg sjekket om jeg er blokkert av noen?

Hvis det var det du mente, så er svaret nei. Akkurat det er jeg ikke særlig interessert i å vite.

(Men den aprilspøken om skattelistene var verre ... De 5 sekundene som gikk før jeg skjønte det var kødd var vonde ;-)!)

Hehe, jeg husker det fordi jeg syntes det var litt flaut. Jeg snakka jo faen døtte meg med deg i sikkert 20 minutter før jeg forsto at du ikke var den jeg trodde jeg snakka med. :)

Surrehue! ;)

Det var nemlig da du dro inn fotball at jeg ikke var helt med i svingene.

Ingen skade skjedd. Morsomt var det. Jeg har nesten gjort samme feil selv, men jeg kom ikke til det punktet at jeg avslørte meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...