Gå til innhold

Jeg har ikke blokkert noen på msn!

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg vet. :)

Hvis du ikke ser meg online er det fordi jeg ikke er så mye online på msn for tiden, altså. Ikke fordi du er sletta eller noe sånt. Det skjer ikke. :)

Hehe... man vet jo aldri om det skjer? Kanskje jeg har provosert deg for mye, eller er for kjedelig å prate med? ;)

Ser deg online en gang i blant, men vi jobber vel omtrent like mye på natt - i tillegg til at jeg er på skolen noen uker i slengen - så.. derfor er ikke jeg på nett "rett som det er" :) Slettet er du ikke da.

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

6

• ShitDiddelyDo

6

• Gemini

5

• Gyda

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Ulvinnen

På den siden legger personene inn sin egen adresse og får da opp de som har slettet personen fra lista si. Du kom antakelig opp da en av de du hadde ryddet bort sjekket sin adresse.

Men er det ikke da rart at så mange har fått den mailen samtidig?

Gjest M.Angelica

På den siden legger personene inn sin egen adresse og får da opp de som har slettet personen fra lista si. Du kom antakelig opp da en av de du hadde ryddet bort sjekket sin adresse.

Akkurat dette er reklame. Fins mange tråder og skriverier om det på nettet =)

Det er en ekstern tjeneste, hvor man kan legge inn brukernavn og passord, så kobler et script seg til MSN Messenger og sjekker om noen av de som er på den listen er blokkert.

Deretter får samtlige på listen en epost hvor det står at noen har sjekket om h*n hadde blokkert en, og en lenke hvor man kan logge seg på og kjøre en tilsvarende sjekk.

En praktisk måte for det nettstedet å få mange besøkende på.

Det er vel imidlertid all grunn til å være skeptisk til å oppgi passord til slike eksterne tjenester.

Annonse

Gjest Ulvinnen

Det er en ekstern tjeneste, hvor man kan legge inn brukernavn og passord, så kobler et script seg til MSN Messenger og sjekker om noen av de som er på den listen er blokkert.

Deretter får samtlige på listen en epost hvor det står at noen har sjekket om h*n hadde blokkert en, og en lenke hvor man kan logge seg på og kjøre en tilsvarende sjekk.

En praktisk måte for det nettstedet å få mange besøkende på.

Det er vel imidlertid all grunn til å være skeptisk til å oppgi passord til slike eksterne tjenester.

"Det er vel imidlertid all grunn til å være skeptisk til å oppgi passord til slike eksterne tjenester.2

Ja, det vil jeg tro!

Det er heller ikke noe særlig at tjenesten bruker dette for å få tak i e-mailadresser til kontaktene.

Da er det nærliggende å tenke at de kan bli solgt til spammere...

Den mailen fant jeg og nå!

Og jeg har ikke blokkert noen av dere ihvertfall. Det er en person som er blokkert hos meg, og vedkommende vet det nok.

Dere som jeg prater med til vanlig fra dol, har jeg ikke blokkert.

Dumt hvis noen tror det.

Jeg er bare lite på nett siden jeg fortsatt er uten nettilgang.

Gjest Ulvinnen

Jeg har heller ikke blokkert noen, men det er sikkert noen som har blokkert meg. Barnslig, kaller vi sånt.Og pinglete. Og litt kyllingaktig. Hm... Kylling. Taco? Kyllingtaco? Middag imorra.

Taco er en veldig god middag, jeg henger meg på den i dag :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...