Gå til innhold

Vil folk dø om de ikke vasker seg?

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

vi lærte faktisk i O-fagen eller noe på barneskolen at grunnen til at så mange hadde allegi og astma nå var det at vi var overrenslige nå.

Jøss. Det lærte ikke vi.

Jeg husker heksebrenning fra 4 klasse. Heksebrenning fra 5 klasse og hva vi lærte i 6 klasse vet ikke jeg.

Kanskej vi repeterte heksebrenning?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

13

• ShitDiddelyDo

10

• Gyda

4

• Ugga Bugga

3

Mest aktive i denne tråden

Aisha1365380364
Skrevet

Kan bare skrive under på det der!

Men siden vi er så enige, så kunne vi jo låne oss en av disse ekte hyttene (jeg kjenner også flere som har ...) og dra en helg. (Den ene hytta har 25 sengeplasser, så da kan vi invitere med oss flere også.)

Og vi bestiller selvfølgelig folk for å vaske hytta etter vi har forlatt åstedet.

Hyttetur kan være bra :)

Vi låner alltid hytta til svigers i påsken, da de ferierer i utlandet. Der er det dusj, vaskemaskin, oppvaskmaskin osv, av høyere standard enn hva vi har hjemme. Vi får i pose og sekk, kos foran peisen med et glass vin, skiløype rett utenfor døra omtrent, og ungene får opplevd påaskefjellet. Ikke er det et ork å dra heller, da man ikke trenger så mye skift, og har gode tørkemuligheter.

Gjest linnelinn
Skrevet

Jøss. Det lærte ikke vi.

Jeg husker heksebrenning fra 4 klasse. Heksebrenning fra 5 klasse og hva vi lærte i 6 klasse vet ikke jeg.

Kanskej vi repeterte heksebrenning?

heksebrenning husker jeg og :(

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Ja, huff. Campinglivet har jeg heller aldri klart over tid. Men en helg med fint vær ved sjøen er naturligvis ikke å forrakte, selv om man bor i en campingvogn.

Problemet er når det ikke er noe å gjøre, f.eks. på en campingplass ved sjøen når det regner, eller den lille hytta inne i en skog.

En helg ved sjøen skulle til og med jeg greidd i campingvogn.Helst i fint vær.

Nå fikk jeg faktisk sommerfølelse.

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Noe av alt dette "forferdelige" er faktisk sunt for psyken. Mestre problemer og ubehageligheter som ikke hører hverdagen til.

Nå har jeg blitt ganske flink til og mestre mange problemer som ikke alltid hører med til hverdagen(men det er en annen historie).

Så jeg skal nok fint greie meg uten dusj noen dager ha ha.Og dusj på jobben om det skulle bli opptil en uke eller mer(kommer an på hvor flink jeg er med montering av kabinett).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...