Gå til innhold

Seroquel


maire

Anbefalte innlegg

Jeg blir så dårlig av seroquel. Skulle tatt 400 mg om kvelden, men får helt løpsk puls, blir sulten, svimmel, bena "brenner" og det kjennes ut som om øynene sprenges (blir rød i øynene etter å ha tatt medisinen). Har gått på seroquel i et par uker og trodde at bivirkningene ville gi seg, men det er like ille. Hvor lang tid tar det før de verste oppstartsbivirkningene gir seg?

De to siste dagene har jeg bare klart å få i meg 200 mg pr dag, og det merker jeg på hodet mitt er for lite. Finnes det en annen medisin jeg kan ta i stedet? (ikke zyprexa.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk selv veldig mye angst på seroquel. Det er jo flere alternativer, feks abilify, solian,Zeldox, Risperdal.

Personlig liker jeg zyprexa best.Men det gir jo vektproblemer. Hos meg fikk jeg like mye vektstigning på seroquel. Solian og zeldox er litt dumme da de kan gi økt våkenhet slik at man ikke får sove så lett. Men fordelen med fex zeldox er at man overhodet ikke legger på seg, jeg gikk feks ned 15 kilo på zeldox bare over et par måneder. Synd den ikke funket på meg ellers, men slikt er jo individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...