Gå til innhold

Ang.cellegift

Anbefalte innlegg

Gjest ninnni1

Hei! Jeg har en far som har fått kreft og jeg har et par ting jeg lurer på som jeg tenkte kanskje noen her kunne svare meg på. Han har en kreftform som han ikke kan bli frisk av men får cellegift for å kanskje bremse utviklingen.Han har nettopp fått sin andre kur med cellegift,men hverken denne gangen eller forrige gang han fikk cellegift ble han dårlig,nevnte det for en jeg kjenner og hun mente at det kunne tyde på at cellegften ikke virket. Stemmer dettte? Han har også nettopp tatt influensavaksine, men fikk influensa dagen etter han tok vaksinen. Burde han latt vær å ta vaksinen når han går på cellegift? Legen sa ikke noe om at han kunne bli syk av vaksinen.Da hadde han aldri tatt den.Bør man ikke ta influensavaksine når man får cellegift.Veldig takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227076-angcellegift/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...