fei1365380229 Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 Fyren er spinnvill. Det er rart ikke barnevernet reagerer. Den fyren skal faktisk bli far. Herregud! Får håpe de reagerer etterhvert. De har jo reagert på alle rare krumspring Britney Spears har gjort. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 Sikkert derfor vi drasser et tre inn i stua for så å gå rundt det og synge også. DET er sykt det;o) Ærlig talt! Vet du ikke at det er for å gi småkrypa litt julefeiring også. De som har plastikktre eier ikke empati med de som er minst av oss i juletiden 0 Siter
Lurveline Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Ærlig talt! Vet du ikke at det er for å gi småkrypa litt julefeiring også. De som har plastikktre eier ikke empati med de som er minst av oss i juletiden Plastikktre ja, eh... føler meg truffet nå. 0 Siter
morsan Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Likheten med en sau slår en - sauene spiser opp etterbyrden etter lamminga! ;-) 0 Siter
sugarpop Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Dette må da ønskes velkommen av dolere og andre som til det kjedsommelige høylydt proklamerer at "Mennesket er bare et dyr blant mange!" 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Han er bare religiøs da, en fanatiker som mange andre ) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Nå ble jeg kvalm! Flaks at jeg nettopp har spist og ikke var midt i middagen 0 Siter
Gjest Polio Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Nå ble jeg kvalm! Flaks at jeg nettopp har spist og ikke var midt i middagen Hvis du var på datan mens du spiser middag har du helt andre problemer enn å bli litt kvalm av en sak i avisa... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Hvis du var på datan mens du spiser middag har du helt andre problemer enn å bli litt kvalm av en sak i avisa... Hvordan det? Jeg spiser ofte ved pcen. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Æsj, så ekkelt! Får håpe noen får ham på bedre tanker. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Akkurat _den_ tror jeg ikke noe på. Enten så fleiper Cruiser'n, eller så fleiper GQ. Cruise beskrives i "fagpressen" som noe av det glupeste og mest jordnære de har der borte i den hellige skogen, så akkurat denne tar jeg med noen klyper salt. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Akkurat _den_ tror jeg ikke noe på. Enten så fleiper Cruiser'n, eller så fleiper GQ. Cruise beskrives i "fagpressen" som noe av det glupeste og mest jordnære de har der borte i den hellige skogen, så akkurat denne tar jeg med noen klyper salt. Hvilken "fagpresse" er det du snakker om? Og har du en link til den beskrivelsen av Cruze? 0 Siter
Zombiebob Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Hvilken "fagpresse" er det du snakker om? Og har du en link til den beskrivelsen av Cruze? "Fagpresse" var egentlig å ta litt hardt i ;-) Tenkte på det jeg har lest av intervju i type Premiere, Empire etc, blader som ikke først og fremst trenger fokusere på kjendiseriet. Her presenteres han gjerne som down-to-earth, omgjengelig og sympatisk, i sterk kontrast til VGs Rampelys. Men når jeg nå forsøker finne et sitat til deg, så dukker det opp så mye tullprat at jeg lurer på om jeg skal trekke tilbake alt jeg sa... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Nå må du huske på at det som står i media må taes med en klype salt ;-) På Oprah for litt siden var det en kjendis (husker ikke hvem) som sa at 90% av det som står om kjendisene i media er løgn! 0 Siter
Bixit Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 glemte en ting. Flere gravide har fått høre at det er sunt å spise sin egen morkake. Det er visstnok levende celler... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 "Fagpresse" var egentlig å ta litt hardt i ;-) Tenkte på det jeg har lest av intervju i type Premiere, Empire etc, blader som ikke først og fremst trenger fokusere på kjendiseriet. Her presenteres han gjerne som down-to-earth, omgjengelig og sympatisk, i sterk kontrast til VGs Rampelys. Men når jeg nå forsøker finne et sitat til deg, så dukker det opp så mye tullprat at jeg lurer på om jeg skal trekke tilbake alt jeg sa... :-) Men takk for forsøket på å finne sitat til meg! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Han må enten ha sagt det på kødd for å leke med media eller rett og slett så er det ikke sant. _SÅ_ unormal er dette stakkars mennesket bare ikke. 0 Siter
Gjest tradisjon my ass Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Nope - det er TRADISJON og KULTUR det, og ikke religion. Uten at det blir noe bedre og mer fornuftig av den grunn....:-) Tradiosjon og kultur som stammer fra hedensk GUDEFEIRING! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.