Gå til innhold

VORTER!!! hjelp!


Gjest laaaisay

Anbefalte innlegg

Gjest laaaisay

har vorter på fingrene som jeg ikke får vekk med apotekmidler, frysing, bananskall, potet eller noen ting... er det noen som vet hva annet jeg kan gjøre? hvor mye koster det å brenne eller skjære bort ei vorte? og gjør det vondt`? vær så snill å svar. den har vært der ALT for lenge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En type teip. Elefanttape kalles den også, med et sinnsykt klebrig lim på. Vorta vaskes med sprit og tapen limes over. Den skal sitte lengst mulig. Mulig at mangel på lufttilgang setter i gang noe eller immunsystemet provoseres på en eller annen måte.

Ellers har du phodophyllium 20% oppløsning i sprit. Legg på en dråpe, la sitte 2 timer, vask av med såpe. Litt sitter igjen, men det er meningen. Dette stoffet dreper celler og provoserer muligens immunforsvaret til innsats. Litt ømt blir det, men gror fort. Vent så et par uker og se hva som skjer. Prøv igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amparro

En type teip. Elefanttape kalles den også, med et sinnsykt klebrig lim på. Vorta vaskes med sprit og tapen limes over. Den skal sitte lengst mulig. Mulig at mangel på lufttilgang setter i gang noe eller immunsystemet provoseres på en eller annen måte.

Ellers har du phodophyllium 20% oppløsning i sprit. Legg på en dråpe, la sitte 2 timer, vask av med såpe. Litt sitter igjen, men det er meningen. Dette stoffet dreper celler og provoserer muligens immunforsvaret til innsats. Litt ømt blir det, men gror fort. Vent så et par uker og se hva som skjer. Prøv igjen.

Jeg har forsøkt frysing og det var så vondt at jeg skal aldri gjøre det igjen! Jeg sliter veldig med en vorte nå men prøver med bananskall. Jeg fikk vedd en vorte ved hjelp av det. Men det har jo du forsøkt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håper den snart faller av

Har du forskt å fryse bort? Ellers selger de nå en spray på apoteket som gjør at man kan gjøre det selv. Det gjorde ikke vondt på min fotvorte ihvertfall. Andre tips jeg har lest på nettet er salt på plaster, og eterisk sitronolje.Selv har jeg nå forsøkt alt, men river meg i håret over at ingenting hjelper på dagen. Men jeg tror salt, og frys er mest effektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn brukte krem fra homeparty, Aloe propolis creme fra forever l....p.... Han smørte inn tørre føtter hver kveld, plutelig oppdaget han at vorten på fingeren forsvant. Knallbra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk noe etsende greier av en lege en gang til å smøre på. Det luktet død og fordervelse, men vorta forsvant. Jeg husker ikke hva stoffet het, men det luktet så vondt at jeg ikke engang orket å oppbevare tuben innendørs, den ble liggende på balkongen hos foreldrene mine, så ille stinket den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En type teip. Elefanttape kalles den også, med et sinnsykt klebrig lim på. Vorta vaskes med sprit og tapen limes over. Den skal sitte lengst mulig. Mulig at mangel på lufttilgang setter i gang noe eller immunsystemet provoseres på en eller annen måte.

Ellers har du phodophyllium 20% oppløsning i sprit. Legg på en dråpe, la sitte 2 timer, vask av med såpe. Litt sitter igjen, men det er meningen. Dette stoffet dreper celler og provoserer muligens immunforsvaret til innsats. Litt ømt blir det, men gror fort. Vent så et par uker og se hva som skjer. Prøv igjen.

"phodophyllium" .. ke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry. Hukommelsen svikter.

PODOPHYLLINUM ser jeg nå etter å ha leita i masse gulnet grums.

Ja, da ble jo alt så meget klarere.

Brødet er ferdig og det ser fint ut! Bare synd vi har pusset tenner, nå må vi vente til i morgen med å smake. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS: Ikke den homeopatiske blandingen/oppløsningen, det er selvsagt bare sludder.

Det var homeopati jeg fant da jeg søkte serru, og begynte å lure litt på deg.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var homeopati jeg fant da jeg søkte serru, og begynte å lure litt på deg.. :-)

20% løsning i sprit er ikke homeopati, det kan jeg garantere. Den løsningen dreper celler an mass. Ikke å anbefale å bruke ukritisk, da virkestoffet ikke er forsket på i noen særlig grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn brukte krem fra homeparty, Aloe propolis creme fra forever l....p.... Han smørte inn tørre føtter hver kveld, plutelig oppdaget han at vorten på fingeren forsvant. Knallbra!

Har foresten også prøvet sprayen andre nevner her, til jenta mi. Vortene forsvant etter to gangers bruk. (Skal være ti dager mellom behandlingene.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min sønn brukte krem fra homeparty, Aloe propolis creme fra forever l....p.... Han smørte inn tørre føtter hver kveld, plutelig oppdaget han at vorten på fingeren forsvant. Knallbra!

"Problemet" er at kroppen selv kurerer vorter. Det er vortevirus, og det kan ta tid før kroppen "finner koden" for å kverke det. Men det skjer før eller siden. Årevis kanskje. Eller generasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Vet ikke om det funker på vorte på hånden, men har funket på fotvorte.

Kjøp Molkosan i helsekost, bløt en bomullsdott e.l og legg på ett lite kompress. Gjør dette i 2 uker og vorten ramler av.

Leste dette som ett kjerringråd i ett blad en gang, det ble testet ut på fotvorta til lillesøsteren min, og den forvant, og har ikke kommet tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det funker på vorte på hånden, men har funket på fotvorte.

Kjøp Molkosan i helsekost, bløt en bomullsdott e.l og legg på ett lite kompress. Gjør dette i 2 uker og vorten ramler av.

Leste dette som ett kjerringråd i ett blad en gang, det ble testet ut på fotvorta til lillesøsteren min, og den forvant, og har ikke kommet tilbake.

Fotvorter forsvinner også av seg selv, når kroppen (immunsystemet) finner "koden" for å bekjempe den. Uten hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest var da pokker så lenge

Fotvorter forsvinner også av seg selv, når kroppen (immunsystemet) finner "koden" for å bekjempe den. Uten hjelp.

Hvor lenge skal man vente da?

Jeg har ventet i 13 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Fotvorter forsvinner også av seg selv, når kroppen (immunsystemet) finner "koden" for å bekjempe den. Uten hjelp.

Det kan så være, men det er kjipt med fotvorter, så jeg tar gladelig imot hjelp for og bli kvitt f***skapet.

De este jo opp til det dobbelte på badestranda etter bading, og det likte ikke mitt 15-år gamle forfengelige sinn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Problemet" er at kroppen selv kurerer vorter. Det er vortevirus, og det kan ta tid før kroppen "finner koden" for å kverke det. Men det skjer før eller siden. Årevis kanskje. Eller generasjoner.

De har heldigvis holdt seg borte siden den gang. Tre år siden nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vortefjerningsmiddel

Oppsøk en fot-terapeut.

De har ofte peiling.

For min egen del synes jeg det som hjelper best er så pensle på syre, skjære bort det som er dødt med kniv, pensle på - skjære bort osv osv til den faller av.

Eller om den er bitteliten, bare knip bort det som er følelsesløst med en negleklipper. Igjen og igjen til den dør. (husk å desinfiser negleklipperen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...