Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å kjøpe meg en aldri så liten,velfortjent ny mobil på nettet, men jeg får det ikke til?

Får bare beskjed om feil i betalings-ett-eller-annet, hva kan være feil?

*SUR*

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira12
Skrevet

Betaler du med visa?

I så fall kan det hende at du må aktivere kortet ditt for sikker netthandel i nettbanken din.

Da går du inn på nettbanken, personlige innstillenger eller noe slikt, og aktiverer kortet.

Skrevet

har du penger på kontoen?

Hehe...ja, faktisk :o)

Skrevet

Betaler du med visa?

I så fall kan det hende at du må aktivere kortet ditt for sikker netthandel i nettbanken din.

Da går du inn på nettbanken, personlige innstillenger eller noe slikt, og aktiverer kortet.

Jeg har handlet på nett tidligere (med samme kort) det var en del plunder da også, men jeg fikk da betalt til slutt.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har handlet på nett tidligere (med samme kort) det var en del plunder da også, men jeg fikk da betalt til slutt.

Hm, nei da vet jeg ikke. Men du kan jo sjekke om du har aktivert det just in case?

Jeg fikk ikke betale med mitt nye visakort her om dagen pga dette.

Er jo så irriterendes og ikke få kjøpe det man vil ha da!

Skrevet

Hm, nei da vet jeg ikke. Men du kan jo sjekke om du har aktivert det just in case?

Jeg fikk ikke betale med mitt nye visakort her om dagen pga dette.

Er jo så irriterendes og ikke få kjøpe det man vil ha da!

Ja, sant det!

*vil ha ny mobil NÅÅÅÅÅ*

Skrevet

Det får jeg også og jeg har nå ringt og det viser seg at det er en feil mellom banken min og BBS slik at kortet mitt med duppeditt ikke blir godtatt og jeg blir kastet ut av systemet.

De skulle se om de kunne få ordnet det, de var klar over feilen men den har vært i mange uker nå.

Skrevet

Ja, sant det!

*vil ha ny mobil NÅÅÅÅÅ*

Jeg klarer ikke å få handlet på mamoz, komplett.no og elkjøp.

Jeg fikk det også til en gang for lenge siden men har plundret mye i det siste men nå viser det seg jo at det ikke er min feil. Ring nettbutikken, jeg klarte å få kjøpt kjøleskap til samme pris som på nettet og fikk beskjed i dag at jeg skulle ringe inn bestilling nesten gang jeg plundret.

Skrevet

Jeg klarer ikke å få handlet på mamoz, komplett.no og elkjøp.

Jeg fikk det også til en gang for lenge siden men har plundret mye i det siste men nå viser det seg jo at det ikke er min feil. Ring nettbutikken, jeg klarte å få kjøpt kjøleskap til samme pris som på nettet og fikk beskjed i dag at jeg skulle ringe inn bestilling nesten gang jeg plundret.

OK - takk :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...