muriel Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Prøvde å kjøpe meg en aldri så liten,velfortjent ny mobil på nettet, men jeg får det ikke til? Får bare beskjed om feil i betalings-ett-eller-annet, hva kan være feil? *SUR* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Betaler du med visa? I så fall kan det hende at du må aktivere kortet ditt for sikker netthandel i nettbanken din. Da går du inn på nettbanken, personlige innstillenger eller noe slikt, og aktiverer kortet. 0 Siter
muriel Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 har du penger på kontoen? Hehe...ja, faktisk ) 0 Siter
muriel Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 Betaler du med visa? I så fall kan det hende at du må aktivere kortet ditt for sikker netthandel i nettbanken din. Da går du inn på nettbanken, personlige innstillenger eller noe slikt, og aktiverer kortet. Jeg har handlet på nett tidligere (med samme kort) det var en del plunder da også, men jeg fikk da betalt til slutt. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Jeg har handlet på nett tidligere (med samme kort) det var en del plunder da også, men jeg fikk da betalt til slutt. Hm, nei da vet jeg ikke. Men du kan jo sjekke om du har aktivert det just in case? Jeg fikk ikke betale med mitt nye visakort her om dagen pga dette. Er jo så irriterendes og ikke få kjøpe det man vil ha da! 0 Siter
muriel Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 Hm, nei da vet jeg ikke. Men du kan jo sjekke om du har aktivert det just in case? Jeg fikk ikke betale med mitt nye visakort her om dagen pga dette. Er jo så irriterendes og ikke få kjøpe det man vil ha da! Ja, sant det! *vil ha ny mobil NÅÅÅÅÅ* 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Det får jeg også og jeg har nå ringt og det viser seg at det er en feil mellom banken min og BBS slik at kortet mitt med duppeditt ikke blir godtatt og jeg blir kastet ut av systemet. De skulle se om de kunne få ordnet det, de var klar over feilen men den har vært i mange uker nå. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Ja, sant det! *vil ha ny mobil NÅÅÅÅÅ* Jeg klarer ikke å få handlet på mamoz, komplett.no og elkjøp. Jeg fikk det også til en gang for lenge siden men har plundret mye i det siste men nå viser det seg jo at det ikke er min feil. Ring nettbutikken, jeg klarte å få kjøpt kjøleskap til samme pris som på nettet og fikk beskjed i dag at jeg skulle ringe inn bestilling nesten gang jeg plundret. 0 Siter
muriel Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 Jeg klarer ikke å få handlet på mamoz, komplett.no og elkjøp. Jeg fikk det også til en gang for lenge siden men har plundret mye i det siste men nå viser det seg jo at det ikke er min feil. Ring nettbutikken, jeg klarte å få kjøpt kjøleskap til samme pris som på nettet og fikk beskjed i dag at jeg skulle ringe inn bestilling nesten gang jeg plundret. OK - takk ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.