Gå til innhold

Gitt bort dyr

Gjest Ikke tråkke ned døra

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke tråkke ned døra
Skrevet

Hva mener dere om å titte innom til noen som har overtatt katten/hunden deres for å se hvordan det går?

Hvor sjelden måtte det ha vært for ikke å ha vært plagsomt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drev på med oppdrett av katter tidligere. De nye eierne av kattungene pleide å sette pris på at jeg ringte og hørte hvordan det gikk. Ofte ringte de også for å enten prate eller og søke råd.

Jeg ville ikke gått uanmeldt på besøk, men heller ringe og spørre om jeg kunne komme og hilse på. Hvis du har tlf-kontakt med den nye eieren er det store sjanser for at de inviterer deg. De er ofte veldig engasjert i sitt nye kjæledyr.

Gjest man vil jo gjerne vite hvordan det går :)
Skrevet

Jeg har jevnlig kontakt med hundeoppdretteren min, jeg. De har aldri vært her hos oss, men vi har vært en del hos dem - og så møtes vi på utstillinger etc. og mailer med bilder og småprat.

Men de vi kjøpte kattene av for fire år siden, har vi aldri snakket med siden. Har vært inne på tanken å sende dem en hilsen i posten med bilder og noen "ord fra kattene", men enda ikke kommet så langt. Husker vi pleide få julekort av enkelte av hundene vi hadde solgt den gangen foreldrene mine drev med oppdrett - det var kjempekoselig!

Skrevet

Helt ok, og det viser at du er seriøs. Men ikke gjør det uanmeldt - da kan det virke litt kontrollerende.

"............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...