Gjest Ikke tråkke ned døra Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Hva mener dere om å titte innom til noen som har overtatt katten/hunden deres for å se hvordan det går? Hvor sjelden måtte det ha vært for ikke å ha vært plagsomt. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Jeg drev på med oppdrett av katter tidligere. De nye eierne av kattungene pleide å sette pris på at jeg ringte og hørte hvordan det gikk. Ofte ringte de også for å enten prate eller og søke råd. Jeg ville ikke gått uanmeldt på besøk, men heller ringe og spørre om jeg kunne komme og hilse på. Hvis du har tlf-kontakt med den nye eieren er det store sjanser for at de inviterer deg. De er ofte veldig engasjert i sitt nye kjæledyr. 0 Siter
Gjest man vil jo gjerne vite hvordan det går :) Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Jeg har jevnlig kontakt med hundeoppdretteren min, jeg. De har aldri vært her hos oss, men vi har vært en del hos dem - og så møtes vi på utstillinger etc. og mailer med bilder og småprat. Men de vi kjøpte kattene av for fire år siden, har vi aldri snakket med siden. Har vært inne på tanken å sende dem en hilsen i posten med bilder og noen "ord fra kattene", men enda ikke kommet så langt. Husker vi pleide få julekort av enkelte av hundene vi hadde solgt den gangen foreldrene mine drev med oppdrett - det var kjempekoselig! 0 Siter
Prozak Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Helt ok, og det viser at du er seriøs. Men ikke gjør det uanmeldt - da kan det virke litt kontrollerende. "............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.