Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I påsken kjøpte jeg bladet Elle for første gang - og for noe intetsigende møl. Jeg ble nok en gang minnet på hvorfor jeg knapt kjøper ukeblader, til nøds DetNye eller kk.

Bladene er fulle av reklame, såkalte motebilder med klær jeg aldri kunne drømme om å gå med, reportasjer og artikler om en verden jeg ikke kjenner meg igjen i og så grunne argumenter og saker at jeg blir flau på skribentenes vegne. Jeg skriver skribent, for utdannede journalister kan de umulig være.

Så kommer jeg til prisen, 59 kroner for den lefsa der. Helt utrolig dyrt for så lite innhold.

Det blir nok ikke mange nye blader i hylla mi i år heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(PS: Jeg kan anbefale "Gjør-det-selv", Pondus og Larsons gale verden - mye mer for pengene....)

Skrevet

Jeg har "Elle Interiør" gjennom jobben -det er bedre :)

Skrevet

Jeg synes du bør gå over til Familien. Sømmelig blad med gode mat - og strikkeoppskrifter.

Skrevet

Om du er komfortabel med å lese engelsk kan jeg anbefale O Magazine. Greit, endel reklame, men interessante, underholdene og dyptgripende artikler.

Bestilles på www.hearst.com og koster ca. 250,- for 24 nr fordelt på 2 år.

Skrevet

Foretrekker engelske Vogue når jeg spanderer et blad på meg selv.Koster rundt hundrelappen, men det er deilig å drømme seg bort i nydelig reklame,pene mennesker og flotte klær av og til.

Norske utgaver og "etterligninger" av disse magasinene er utrolig amatørmessige, flaue og uproffe.

Gjest sirikat
Skrevet

Regner med selv som mer enn gjennomsnittet interessert i klær og sminke, men klarer virkelig ikke Elle eller liknende blader. Meningsløst møl.

Motebilder hvor man knapt ser skjørtet til 3000 kroner..jaja.

Sminkebladet fra DetNye er nokså bra..men for spesielt interesserte.

Skrevet

Jeg er ikke enig med deg. Jeg liker ELLE, jeg. Derimot misliker jeg andre blader. For eksempel er jeg lite begeistret for cosmopolitan. Det er kun sex - Og gud så lei jeg er å lese om sex.

Ellers kan jeg anbefale engelske InStyle. Det er knallbra. Men det er viktig at det er det engelske og ikke amerikansk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...