sigga Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 jeg fikk nettopp en sms fra min far om at hans nye samboer sin sønn blir konfirmert i mai. Vi er ikke invitert i selskap. Min fars nye samboer, på 5.året, har jeg aldri møtt(!!), og hennes sønn har jeg møtt 2 ganger. Da var han 11.. Så hva gir jeg til gutten? Holder det med et kort? Hans mor har aldri vært hos oss, og de gangene jeg har vært der har hun vært på jobb.Vi bor langt fra hverandre. Føler dem ikke som en del av familien. 0 Siter
Gjest Mener nå jeg Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Ikke invitert? Et kort holder i såfall i massevis. 0 Siter
Gjest GTM Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Hvis du synes et kort er litt lite kan du sende med en blomsterbukett, men jeg tror jeg også er enig med resten om at det ikke er nødvendig med noen gave. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Her hadde jeg nok ikke sendt gave. Man bør jo kjenne vedkommende. Hans mor har du ikke sett.. Ring å prat med din far, ønsk dem lykke til. Det holder. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 En 50-lapp som så vidt holder til takkekort! ;p 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.