Gjest venus veronika Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg utsatte meg selv for meget stor HIV-smittefare, og ventet tre år før jeg turte å teste meg. (Nei, jeg hadde verken beskyttet eller ubeskyttet sex i mellomtiden.) Jeg tok en hurtigtest på Olafia, og legen sa også at de alltid sendte inn testene for en standardprøve. Hurtigtesten var negativ, men jeg har blitt mer og mer redd for at den kan ha vært falsk negativ. Finnes det noen teoretisk mulighet for det? Sliter med nervene, noe som gjorde utslag i de tre årene jeg ventet med å teste meg første gang... Jeg tenker også på at standardtesten kan ha vært positiv, men at brevet kan ha kommet bort i posten. Er livredd... Ville de sendt et nytt brev dersom jeg ikke hadde tatt kontakt med dem etter beskjed om positiv prøve? Har det siste året vært plaget av hyppige munnsår, noe jeg aldri har hatt før, og er redd dette kan være et tegn på at jeg er smittet... Finnes det noen sjanse for at jeg er det? Kan testene ta feil? Har hørt om falsk positiv test som en sjelden gang skjer, så kanskje falsk negativ også kan være en mulighet... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227225-hiv-test-100-sikker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.