al3x Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hei! Jeg er en gutt på 19 som har lenge vært plaget av smerter i rygg, stiv nakke og hodepine annenhver dag. I de siste månedene har jeg fått mer vondt i korsrygg området, merker det spesielt når jeg legger meg om kvelden. Det blir nesten vanskelig å ligge rett ut på ryggen. Jeg skal inn i forsvaret (førstegangstjeneste) til sommeren og er litt redd for at jeg ikke kommer til å klare dette pga. de plagene jeg har. Går regelmessig til kiropraktor for behandling, det hjelper i et par uker og så er det like ille igjen. Når jeg får hodepine pleier jeg som regel å ta 2 x 500mg Paracet, noe som hjalp før, men hjelper mindre nå. Så, kan jeg dra til legen min og få dokumentasjon på at jeg kan slippe forsvaret pga. de plagene jeg har? Takk på forhånd! (Beklager at det ble et langt spørsmål 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227252-smerter-i-rygg-stiv-nakke-og-hodepine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.