Meg1365380063 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Ei venninne har bursdag, og jeg har null peil på hva jeg skal gi. Jeg tenker i prisklassen 150-200 kroner. Det høres selvfølgelig ut som en cd, men jeg aner ikke hva slags musikk hun liker. Jeg synes gavekort i cd-butikk er ekstremt fantasiløst... 0 Siter
MsSophie Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Jeg har sagt det mange ganger før, og jeg sier det igjen....jenter ønsker seg gavekort i parfymeri.Da spør du om de ikke kan pakke inn gavekortet og legge ved små testere inne i pakka. Garantert suksess! 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 Jeg har sagt det mange ganger før, og jeg sier det igjen....jenter ønsker seg gavekort i parfymeri.Da spør du om de ikke kan pakke inn gavekortet og legge ved små testere inne i pakka. Garantert suksess! Takk for forslag, men hun det gjelder er ikke ei parfymerijente. Jeg burde nok beskrevet hennes interesser litt bedre. Vi studerer sammen, så jeg kjenner henne ikke dypt. Men hun er ikke opptatt av klær, hår, sminke og slike "jenteting". Hun er opptatt av data, filmer, data, data, kjæresten, generell sosial kos. Hun er ei god studievenninne jeg håper å bli bedre kjent med, og jeg vil gjerne gi en gave på bursdagen hennes. 0 Siter
lonelyP Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Noe data greier da kanskje? Noe hun kan henge på skjermen eller noe... da husker hun på deg vettu. Eller en fancy fargerik eske/kasse for cd'er... det har man jo mye av når man er opptatt av data. Finnes jo så mye ting & tang idag. 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 Noe data greier da kanskje? Noe hun kan henge på skjermen eller noe... da husker hun på deg vettu. Eller en fancy fargerik eske/kasse for cd'er... det har man jo mye av når man er opptatt av data. Finnes jo så mye ting & tang idag. Takk for tanker! Jeg får titte litt rundt i butikker i morgen og se om jeg finner inspirasjon! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.