Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har diktet konfirmasjonssang etter Blåveispiken. Noen som vet om den melodien finnes "instrumentalt" og som evt kan lastes ned? Vi er ingen sangfugl familie og det hadde nok gjort seg med litt bakgrunnsmusikk. Har søkt litt, men uten hell. Tenkte sjekke på biblioteket, men hører først her.

Videoannonse
Annonse
skorpion1975
Skrevet

Åh, tusen takk. Akkurat slik jeg hadde tenkt!

Enda en ting som er i boks!!!

Kos dere på konfirmasjonen! :)

Skrevet

Sjølvskrivne songar til konformasjonar, fødselsdagar og bryllup er alltid pinlege greier, og bør difor leggjast bort som den helvetes uskikken det er.

Skrevet

Sjølvskrivne songar til konfirmasjonar, fødselsdagar og bryllup er alltid pinlege greier, og bør difor leggjast bort som den dumme uskikken det er.

Gjest heffalumpen
Skrevet

takk fra meg også :) nydelig å ha på øret. Foresten fin tekst også til denne.

Ja det var før pedofiliens tider.. Dvs. før det kom opp i dagen. Eia var det slik! Nå må barn lage seg et skydd mot fremmede. Leit. Men så unngår man noen pedofile overgrep.

Skrevet

Sjølvskrivne songar til konformasjonar, fødselsdagar og bryllup er alltid pinlege greier, og bør difor leggjast bort som den helvetes uskikken det er.

Takke meg til en sang som er over på få minutter, enn laaaaange, gørrkjedelig taler fra grandonkler...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...