Gå til innhold

SOPP...IGJEN!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Jessica81
Skrevet

Har fått sopp igjen,kun noen måneder siden sist jo! Kjæresten min går for tiden på sterk medisin i forbindelse med Prostatitt.Er det en sammenheng der? Hva kan gjøres for å unngå å få sopp så ofte? Er lei av å få det med så korte mellomrom. Jeg vasker meg med Lano,ikke så mye der nede,men må vel vurdere å bytte til mildere såpe kanskje?

Trenger sårt råd og tips,så må det vel handles Canesten på apotek igjen....

Jessica81

Skrevet

Du må for al del ikke bruke Lano i underlivet.

Bytt til Lactacyd, og vask deg max en gang i døgnet med bare en liten mengde Lactacyd. Ellers kun vann hvis du må vaske deg oftere.

For mye vasking fjerner de naturlige bakteriene der nede som hindrer at soppen vokser opp.

Det er også lurt å ha et sunt kosthold, ikke spise for mye søtt om man er plaget av soppinfeksjoner.

Gjest Jessica81
Skrevet

Du må for al del ikke bruke Lano i underlivet.

Bytt til Lactacyd, og vask deg max en gang i døgnet med bare en liten mengde Lactacyd. Ellers kun vann hvis du må vaske deg oftere.

For mye vasking fjerner de naturlige bakteriene der nede som hindrer at soppen vokser opp.

Det er også lurt å ha et sunt kosthold, ikke spise for mye søtt om man er plaget av soppinfeksjoner.

Da skal jeg virkelig bytte såpe ja. Blir jo så jeg vasker alt for mye da.dusjer minst annenhver dag,og da blir det Lano. Og det gjelder kjæresten min også ikke sant? Ikke Lano der nede på han heller?

Skrevet

Da skal jeg virkelig bytte såpe ja. Blir jo så jeg vasker alt for mye da.dusjer minst annenhver dag,og da blir det Lano. Og det gjelder kjæresten min også ikke sant? Ikke Lano der nede på han heller?

Det er pga slimhinnene at man ikke skal bruke ren såpe, og slimhinne har menn kun på penishodet, så akkurat der bør han nok unngå Lano. Ikke pga sopp, men fordi vanlig såpe også ødelegger kroppens egne fettstoffer.

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Jeg har også hørt at man skal unngå for mye mat med gjær, og at man bør bruke bomullsundertøy hvis man er plaget med sopp.

Skrevet

Jeg var veldig plaget med sopp for et par år siden. Hadde ca 10 infeksjoner på 1/2 år. Grusomt. Bruker kun lactacyd og har gjort det i årevis. Prøv Vivag. 1 stikkpille + krem. Smurte meg ca 1 gang i uka. (Også når jeg var soppfri). Har ikke hatt sopp på ca 1 1/2 år. Kan anbefales. Lykke til.

Skrevet

Sorry. Skrev feil isted. Vivag er bare stikkpiller. Tok en stikkpille ca 1 gang i uka. Virker helt utrolig bra. Ikke så kjekt med disse stikkpillene, men slipper iallefall soppen.

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Ser at du har fått mange gode råd.Jeg har blitt nesten helt fin etter at jeg begynte og bare bruke bomullstruser og sluttet med skyllemiddel,vaskepulver med parfyme og ikke minst bind.

God bedring.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hadde en kjæreste og jeg var som deg. den ene soppinfeksjonen etter den andre. Du kan faktisk reagere på hans sperm...Ville ikke brukt lano, men heller noe som er beregnet for underlivet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...