Gå til innhold

Et spørsmål bare...

Anbefalte innlegg

Gjest visst noen gidder!
Skrevet

Jeg har refinansiert låna mine nå, og jeg skal bare skrive under papira så er det i orden!

Men jeg lurer på, tar banken ansvar for å slette den gjelda jeg har baket inn i låna mine, eller er dette noe jeg må gjøre selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvilken avtale du har gjort med banken, det!

Ring/stikk innom og spør!

Gjest visst noen gidder!
Skrevet

Kommer an på hvilken avtale du har gjort med banken, det!

Ring/stikk innom og spør!

Jeg har ikke gjor noe avtale, har heller ikke kommet med en sum til dem, de har antagelig tatt summen fra ligningen!

Hmm, får vel ringe å snakke med de igjen...

Skrevet

Ofte vil den nye banken ordne opp med gjeld i andre banker. Men har du også "refinansiert bort" studiegjeld og / eller gjeld fra private kredittselskap, må du selv si opp disse lånene.

Du bør absolutt snakke med din nye bank om disse detaljene, slik at dere er helt enige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...