Gjest visst noen gidder! Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg har refinansiert låna mine nå, og jeg skal bare skrive under papira så er det i orden! Men jeg lurer på, tar banken ansvar for å slette den gjelda jeg har baket inn i låna mine, eller er dette noe jeg må gjøre selv? 0 Siter
KaVa Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Kommer an på hvilken avtale du har gjort med banken, det! Ring/stikk innom og spør! 0 Siter
Gjest visst noen gidder! Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Kommer an på hvilken avtale du har gjort med banken, det! Ring/stikk innom og spør! Jeg har ikke gjor noe avtale, har heller ikke kommet med en sum til dem, de har antagelig tatt summen fra ligningen! Hmm, får vel ringe å snakke med de igjen... 0 Siter
laban Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Ofte vil den nye banken ordne opp med gjeld i andre banker. Men har du også "refinansiert bort" studiegjeld og / eller gjeld fra private kredittselskap, må du selv si opp disse lånene. Du bør absolutt snakke med din nye bank om disse detaljene, slik at dere er helt enige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.