Klara Q Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Jeg har en søt liten rampeniese som heter det. Navnet gir meg gode assosiasjoner, selv om jeg ikke lite det så godt før. For meg er Frida tøft, kult, søtt og litt rampete. Litt sånn føler jeg det også. Jeg liker navn som har litt "bein i nesa". 0 Siter
Gjest hallow :o/ Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Frida er et flott navn. Liker ikke Fride så godt. Frida var et alternativ til navn for oss også, men datteren til et vennepar heter det så da ble det ikke aktuelt. Kjente også en flott eldre dame som het Frida, så jeg har bare gode assosiasjoner med navnet. Et godt valg! 0 Siter
KaVa Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Synes Frida er søtt og fint. Helt OK navn. Fride liker jeg ikke. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg liker ikke navnet jeg altså.. Kan ikke noe for det, men får assosiasjoner til en tilbakestående person. Aner ikke hvorfor! :-( 0 Siter
Klara Q Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Jeg liker ikke navnet jeg altså.. Kan ikke noe for det, men får assosiasjoner til en tilbakestående person. Aner ikke hvorfor! :-( En ærlig sak 0 Siter
Klara Q Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Frida er et flott navn. Liker ikke Fride så godt. Frida var et alternativ til navn for oss også, men datteren til et vennepar heter det så da ble det ikke aktuelt. Kjente også en flott eldre dame som het Frida, så jeg har bare gode assosiasjoner med navnet. Et godt valg! Høres bra ut! De skal jo kle navnet både som ung og som gammel! ;-) 0 Siter
Klara Q Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Synes Frida er søtt og fint. Helt OK navn. Fride liker jeg ikke. Eldstejenta har et navn som ender på 'e' der det kunne vært en 'a' - så jeg lurte på om det ble lettere å si ****e og Fride. Men det der er jo bare bagateller 0 Siter
Klara Q Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Frida er fint og søtt! Ja, er det ikke det? Det er rart med det - når man er litt i tvil, gjør det så godt å få et par overbevisende bekreftelser fra andre! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Litt sånn føler jeg det også. Jeg liker navn som har litt "bein i nesa". Da er det et bra navn. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg tenker på filmen Frida med hjertet i hånden. Og synes det er et helt greit navn men ikke noe mer. 0 Siter
org Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Frida - helt greit. Fride - er det et navn? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Det første jeg tenker på er "Frida - med hjertet i hånden". Men navnene er fine, de. Koselige, med glimt i øyet. Jeg foretrekker Fride. Det klinger lettere og bedre, og så slipper man den evinnelige a-endingen som hver eneste barnehagejente har i navnet sitt nå. 0 Siter
Klara Q Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Det første jeg tenker på er "Frida - med hjertet i hånden". Men navnene er fine, de. Koselige, med glimt i øyet. Jeg foretrekker Fride. Det klinger lettere og bedre, og så slipper man den evinnelige a-endingen som hver eneste barnehagejente har i navnet sitt nå. Som Selina, Marina og Klisseklina? 0 Siter
Gjest midjemål Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Frida - helt greit. Fride - er det et navn? enig, Fride minner mere om et navn på Kaffe (Friele) 0 Siter
Gjest woww Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Gamle naboen min. Koselig navn. Dame over 60. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Frida Frosk, Sandra Salamander, Leon Latex osv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.