Gå til innhold

uff , nå greide jeg å fornærme huseier.

Anbefalte innlegg

Gjest vioola

Jeg har så angst for å åpne opp døra når det ringer på om kveldene. Hvis jeg ikke vet hvem det er. Så har jeg megaangst hver gang det ringer på. så sa jeg til huseier at jeg ville sette pris på om de ringte før de kom fordi jeg likte ikke å åpne opp når jeg ikke viste hvem det var..

han ble defansiv og begynte med at jeg skal ikke plage noen og sånt.. huff..ekkelt..

tenk om han hadde vist

Fortsetter under...

Gjest sol etter regn

Hei. Hva med å si det til han? At du har erfaringer som gjør at du har litt angst (i perioder) - og at det ville hjelpe deg til å forberede deg til at det kom noen? Kanskje om han sendte en sms?

Om du syns det er vanskelig å si det, kan du kanskje sende det i en sms/skrive det i et brev?

Min erfaring er at det er bedre å si ting som det er, da møter du så mye mer forståelse fra omverdenen... :)

Lykke til!

mil1365380270

Han er sikkert ikke fornærmet. Dessuten er det vanlig folkeskikk å ikke bare troppe opp på døra uten å ringe først. Synes ikke du har gjort noe feil, jeg, og han hørtes hyggelig og høflig ut etter svaret å dømme. En helt normal samtale jeg ikke ville lagt noe mere i :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...