Gå til innhold

Forvirret journalist?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å ta med en setning:

"Det er ikke kjent hva slags relasjon mor og barn hadde til hverandre".. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe. Skulle til å spørre om hva som var feil med den overskriften, men nå som jeg forstår hva du var ute etter tror jeg kanskje det der må være noe av det bedre jeg noensinne har lest i media. :)

Skrevet

Jeg lurer lurer på hvilket tak hun havnet på.

Gjest prison
Skrevet

Kanskje hun var adoptert?!

Gjest fniiiis, en liten notis, tiss
Skrevet

Det er tydeligvis ikke greit å være journalist. Der var det ikke én dårlig formulering, heller ikke to, men i hvertfall tre, så vidt jeg kan se. Og dét i en liten notis...

Skrevet

Det er tydeligvis ikke greit å være journalist. Der var det ikke én dårlig formulering, heller ikke to, men i hvertfall tre, så vidt jeg kan se. Og dét i en liten notis...

Det er helgefylla som har skylla.

Gjest fniiiis, en liten notis, tiss
Skrevet

Det er helgefylla som har skylla.

Hehe.. Hun glemte nok å skylde ned.

Skrevet

Artikkelen er tydeligvis endret, for når jeg leser den nå, er den ikke så ekstrem.

F.eks. er den setningen du nevner endret til "Det er ikke kjent hva slags relasjon kvinnen og barnet hadde til hverandre."

Men i billedteksten står det fortsatt at både mor og barn skal ha kommet fra skrekkoppplevelsen overraskende bra ...

Skrevet

Her har det nok blitt redigert siden i går kveld, for nå kan jeg ikke lese de store blemmene, i alle fall (jeg har ikke lest "originalen" - og hvis dette er den samme som stod i går, så er jeg dummere enn jeg trodde).

Men det er bl.a. fortsatt en artig inkonsekvens i billedteksten og setningen om at relasjonen mellom de to er ukjent.

Skrevet

Her har det nok blitt redigert siden i går kveld, for nå kan jeg ikke lese de store blemmene, i alle fall (jeg har ikke lest "originalen" - og hvis dette er den samme som stod i går, så er jeg dummere enn jeg trodde).

Men det er bl.a. fortsatt en artig inkonsekvens i billedteksten og setningen om at relasjonen mellom de to er ukjent.

Hehe, ja de har nok vært inne og redigert litt... Men fremdeles mye rar formulering i artikkelen - som feks. "det lille barnet, født i 2004..." - i stedet for å skrive 2åringen eller det 2 år gamle barnet.. hehe.. Jaja. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...