songbirdy Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Litt snodig ordformulering her ja: http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article615165.ece 0 Siter
songbirdy Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Glemte å ta med en setning: "Det er ikke kjent hva slags relasjon mor og barn hadde til hverandre".. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hehe. Skulle til å spørre om hva som var feil med den overskriften, men nå som jeg forstår hva du var ute etter tror jeg kanskje det der må være noe av det bedre jeg noensinne har lest i media. 0 Siter
keinstein Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Glemte å ta med en setning: "Det er ikke kjent hva slags relasjon mor og barn hadde til hverandre".. Jeg lurer lurer på hvilket tak hun havnet på. 0 Siter
Gjest prison Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Glemte å ta med en setning: "Det er ikke kjent hva slags relasjon mor og barn hadde til hverandre".. Kanskje hun var adoptert?! 0 Siter
Gjest fniiiis, en liten notis, tiss Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Det er tydeligvis ikke greit å være journalist. Der var det ikke én dårlig formulering, heller ikke to, men i hvertfall tre, så vidt jeg kan se. Og dét i en liten notis... 0 Siter
keinstein Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Det er tydeligvis ikke greit å være journalist. Der var det ikke én dårlig formulering, heller ikke to, men i hvertfall tre, så vidt jeg kan se. Og dét i en liten notis... Det er helgefylla som har skylla. 0 Siter
keinstein Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Kanskje hun var adoptert?! Lobotomert? 0 Siter
Gjest fniiiis, en liten notis, tiss Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Det er helgefylla som har skylla. Hehe.. Hun glemte nok å skylde ned. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 ha ha ha. TAKK for god nettlatter. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Å kjære vene, hørte jeg deadline? :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Glemte å ta med en setning: "Det er ikke kjent hva slags relasjon mor og barn hadde til hverandre".. Artikkelen er tydeligvis endret, for når jeg leser den nå, er den ikke så ekstrem. F.eks. er den setningen du nevner endret til "Det er ikke kjent hva slags relasjon kvinnen og barnet hadde til hverandre." Men i billedteksten står det fortsatt at både mor og barn skal ha kommet fra skrekkoppplevelsen overraskende bra ... 0 Siter
Gyda Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Her har det nok blitt redigert siden i går kveld, for nå kan jeg ikke lese de store blemmene, i alle fall (jeg har ikke lest "originalen" - og hvis dette er den samme som stod i går, så er jeg dummere enn jeg trodde). Men det er bl.a. fortsatt en artig inkonsekvens i billedteksten og setningen om at relasjonen mellom de to er ukjent. 0 Siter
songbirdy Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Her har det nok blitt redigert siden i går kveld, for nå kan jeg ikke lese de store blemmene, i alle fall (jeg har ikke lest "originalen" - og hvis dette er den samme som stod i går, så er jeg dummere enn jeg trodde). Men det er bl.a. fortsatt en artig inkonsekvens i billedteksten og setningen om at relasjonen mellom de to er ukjent. Hehe, ja de har nok vært inne og redigert litt... Men fremdeles mye rar formulering i artikkelen - som feks. "det lille barnet, født i 2004..." - i stedet for å skrive 2åringen eller det 2 år gamle barnet.. hehe.. Jaja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.