Gå til innhold

For en nedtur - treng råd


rose23

Anbefalte innlegg

Var med legen i går å ble sykemeldt 100 prosent ut neste måned. Har aldri vært så lenge sykemeldt før og har jobbet i årevis i den jobben jeg har nå. På jobb ble det ramaskrik, krisemøte og stor oppstandelse. Sjefen hadde lagt våken i hele natt og ringt Norge rundt for å få tak i vikarer.

Å her sitter jeg, sykemeldt fordi jeg er irritabel og lei av alt. Jeg lurer på om jeg har gjort noe dumt, om legen har rett eller om det er jeg som overdriver mine egne følelser. Men samtidig går jeg også å planlegger selvmord, og det er vel ikke så bra akkurat.

Men hva hjelper det å være sykemeldt? Mer tid til å drikke seg dritings, være våken hele natten og sove om dagen? Går til psykolog en gang i uka, og jeg tror ikke han har noen mirakelkur. Hvordan bli glad og få tilbake livsgnisten igjen? AD har jeg lite lyst å begynne på igjen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Boomerang

Uff,det er ikke greit nei,det finnes nok ingen mirakelkur.

Forstår ikke hvem som kan eventuelt hjelpe jeg heller,eller hva som kan hjelpe.

Ta seg selv i nakken og si "ta deg sammen"...phø,hva hjelper det når energien er borte?

Du skal iallefall ikke ha dårlig samvittighet ang jobben,det er ikke gøy å være dårlig,ingen vil det,du kan ikke hjelpe for det.

Sånn er det bare,får håpe på bedre tider...=)

Kan jo hende ting blir bedre en gang,går ant å håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...