Gå til innhold

Ring-i-en-tråd-testen


Klara Q

Anbefalte innlegg

Har dere prøv den?

Hold "pendelen" (ring i et hårstrå) over magen og se hva som skjer. Når ringen går i sirkler, tyder det på jente, og frem og tilbake skal bety gutt.

Jeg har magefølelse på at jeg får jente, og pendelen er enig med meg. Skal på UL neste uke, og håper jeg da får vite. Blir artig å se om pendelen er sannferdig.

:P

Noen som vet hva de har i magen, som kan bekrefte/avkrefte at testen har noe for seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått galt svar begge gangene jeg har vært gravid og prøvd.

Du har fått galt barn!

*Knegg*

Overtro og illusjoner må betraktes som kun det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Aldri trodd på sånt.

Men vi kan underholdes og le av det. Mye magi er god og intelligent underholdning. Når en sier: nå skal jeg lure deg, og så kan du lure på hvordan jeg gjorde det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I doble blindtester er treffprosenten på rundt 50%.

Men det er jo litt mystifystisk at ringen faktisk begynner å bevege seg - og at den enten går i sirkler eller frem og tilbake - helt av seg selv! :D

(Sikkert en logisk forklaring, altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo litt mystifystisk at ringen faktisk begynner å bevege seg - og at den enten går i sirkler eller frem og tilbake - helt av seg selv! :D

(Sikkert en logisk forklaring, altså)

Sikkert. Men et menneske holder i den. Det er nok til å innføre et moment av påvirkning. Hvis tråden var festet i en mekanisk innretning uten påvirkning ville den ikke reagere.

Vi vet ingen andre måter å bestemme kjønn på enda enn rent fysiologiske. De "astrofysiske" eller "okkulte" er ikke mulig å påvise under kontrollerte forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert. Men et menneske holder i den. Det er nok til å innføre et moment av påvirkning. Hvis tråden var festet i en mekanisk innretning uten påvirkning ville den ikke reagere.

Vi vet ingen andre måter å bestemme kjønn på enda enn rent fysiologiske. De "astrofysiske" eller "okkulte" er ikke mulig å påvise under kontrollerte forhold.

Men det som er sprøtt, er at ringen ikke beveger seg dersom man holder den over en mann! Ooooooooooo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det som er sprøtt, er at ringen ikke beveger seg dersom man holder den over en mann! Ooooooooooo....

Fordi den som holder i tråden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde på julenissen.... men så ble jeg voksen.

*gjesp*

(Du tror vel ikke på tannfeen heller, du, enda vi ser ham omtrent daglig i reklamen for Fjordland kjøttkaker?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gjesp*

(Du tror vel ikke på tannfeen heller, du, enda vi ser ham omtrent daglig i reklamen for Fjordland kjøttkaker?)

Joda. Jeg hadde han inne til avising med glykol på Gardermoen her i vinter. Og etter en mindre skrensulykke på rullebanen hadde vi skoa hans inne til halvsåling.

Ellers er han stadig på sjekkern blant flyvertene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gjesp*

(Du tror vel ikke på tannfeen heller, du, enda vi ser ham omtrent daglig i reklamen for Fjordland kjøttkaker?)

Han finnes på ordentlig, det kan jeg bekrefte! Hvis dere ikke tror meg må dere gå på Smuget. Voldsom arbeidskapasitet på den karen. Når han ikke er tannfe er han dørvakt der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propell1

He he, gøy med litt overtro. Jeg vet at det er en jente og ble litt nysgjerrig på dette. Men jeg ble ikke veldig klok på det jeg så, det var så lite bevegelse og det gikk både litt rundt og litt fram og tilbake...

Akupunktøren min mente å kunne kjenne på pulsen min hvilken kjønn det var, men han tok skammelig feil... ;o) Gleder meg til å erte ham litt, he he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han finnes på ordentlig, det kan jeg bekrefte! Hvis dere ikke tror meg må dere gå på Smuget. Voldsom arbeidskapasitet på den karen. Når han ikke er tannfe er han dørvakt der:-)

Så kult! Pleier han å få mange forfylla "morsomme" kommentarer fra festfolket?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, gøy med litt overtro. Jeg vet at det er en jente og ble litt nysgjerrig på dette. Men jeg ble ikke veldig klok på det jeg så, det var så lite bevegelse og det gikk både litt rundt og litt fram og tilbake...

Akupunktøren min mente å kunne kjenne på pulsen min hvilken kjønn det var, men han tok skammelig feil... ;o) Gleder meg til å erte ham litt, he he!

Hihi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...