Gå til innhold

På TV: Willock har byttet side siden gode gamle dager

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

18

• keinstein

12

• Goliath

2

• bb71

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå må du slutte å kopiere andres uttrykk, stakkars deg. Jeg kalte både dine og kahns oppstøt og messinger, med rette, for gal manns ralling lenge før du kom på idéen om å si "enn du'a, hæ?". Du skjønner - du trenger ikke å vise hele verden at du er mindre intelligent; du kan skjule mye ved å holde kjeft.

At du forveksler det å innse at hverken du eller jeg vet nok, eller har nok innsikt, i disse tingene til å være så arrogant å misjonere sine meninger, med det å være "meningsløs", kan desverre ikke jeg hjelpe deg med. Og en som hevder at "det ikke finnes noen mellomting" evner selvfølgelig heller ikke å forstå at overhodet ingenting er helt ensidig. Men slike som deg trenger vel egentlig bare noen å rette gørra si mot, for å føle seg bedre enn noen. Det er neppe så nøye hvem - i en annen virkelighet hadde du vel like gjerne vært islamist som hobby-sionist.

".........................................."

Idiotiet ditt om at sannheten alltid ligger mellom ytterpunktene har jeg behørig kommentert før. De holder ikke vann hverken i teori eller praksis.

At noen virkelig har stjålet noe som helst fra deg, i dette tilfelle ett uttrykk, bør være det eneste du har grunn til å være stolt av i din DOL-karriere.

For noe annet er det ikke.

Skrevet

Neste trinn er senil.

Litt mye gjentakelser, kanskje? Du trenger ikke gjenta deg for hver eneste en som er uenig med deg. Det tar liksom litt brodden av den "skarpsindige" kritikken din...:-)

"............................................"

Gjest PandaMiranda
Skrevet

"Er vel bare naturlig å se flere sider av en sak når man blir eldre."

Eller dement.

Gled deg til du blir gammel, du!

Skal bli artig å lese dine "demente" innlegg her inne...

;-)

Skrevet

Min gamle onkel døde i 1980, og han sa det ikke var en jævel i Palestina i 1940. Først når hjelpesendingene dukket opp så dukket også de hjelpetrengende opp. De satt i sanda til de døde eller fikk mat. Det var palestinerne. Men i 1945-1946 klarte de å stille 50 000 mann, bl a egyptere. De sto klare til å utrydde resten av jødene i området, Hitler skulle hjelpe dem. Men Hitler sviktet....

Hitler greide det ikke, og det er derfor ethvert respektabelt mennesket sitt ansvar å forhindre at vår tida nazister (islamister) og deres norske medløpere greier det i dag.

For medløperne tyter frem som kålmark alle steder, i alle fora.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Bredde i synspunktene?

Fyren har jo blitt så fanatisk i sine antiisraelske holdninger så han neppe kan brukes som talsmann for Palestinafronten.

Hvis han neppe kan brukes som talsmann for palestinafronten, da er vel alt i orden, da..?

Eller mente du å si "nesten"?

;-)

Skrevet

...og "gud" lovte jødene at de var hans "utvalgte" folk, og at _dette_ området tilhører dem, uansett hvem, hva etc., som allerede er der, før eller etter at dere satte de første føttene akkurat der o.s.v. o.s.v.

"............................................."

Til h... med jødene, og til h.... med resten. De som bygger, utvikler sivilisasjon og formerer seg skal få rett til å gjøre det og være der. De som kun vil drepe og utslette skal bannlyses.

Vi ser på destruktive krefter som krever kun død, fordrivelse og fordervelse mot konstruktive krefter som trenger plass. De krever kun 1% av noe som stort sett er ubebodd ørken.

Skrevet

Idiotiet ditt om at sannheten alltid ligger mellom ytterpunktene har jeg behørig kommentert før. De holder ikke vann hverken i teori eller praksis.

At noen virkelig har stjålet noe som helst fra deg, i dette tilfelle ett uttrykk, bør være det eneste du har grunn til å være stolt av i din DOL-karriere.

For noe annet er det ikke.

*LOL* Du fortsetter å være et glitrende eksempel på de direkte motsetningene mellom ensidig ekstremisme og intellekt/intelligens. Det kommer neppe til å bli mindre underholdende med tiden :-)

Og nei - du har gulpet opp noe gørr om at det ikke stemmer, uten å kunne komme med et eneste intelligent argument. Og selfølgelig kan du ikke det - ingen kan det, selv ikke de som er mer intelligente enn deg (hele disimmilis, bl.a). "Sannheten" er _alltid_ subjektiv, og ligger _alltid_ (uten unntak) mellom to ytterpunkter. Det finnes ikke absolutte sannheter. Dette er elementært, morsk - For normalt intelligente individer, selvfølgelig.

Skrevet

Litt mye gjentakelser, kanskje? Du trenger ikke gjenta deg for hver eneste en som er uenig med deg. Det tar liksom litt brodden av den "skarpsindige" kritikken din...:-)

"............................................"

Jeg har det litt moro også.

Skrevet

Hvis han neppe kan brukes som talsmann for palestinafronten, da er vel alt i orden, da..?

Eller mente du å si "nesten"?

;-)

Nei, jeg mente at han er for fanatisk selv for dem.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Hitler greide det ikke, og det er derfor ethvert respektabelt mennesket sitt ansvar å forhindre at vår tida nazister (islamister) og deres norske medløpere greier det i dag.

"For medløperne tyter frem som kålmark alle steder, i alle fora."

Du, det er i orden at du har sterke meninger, og du må gjerne dele dine kunnskaper i dette forumet.

Men akkurat den der var vel litt paranoid, vel...?

Skrevet

*LOL* Du fortsetter å være et glitrende eksempel på de direkte motsetningene mellom ensidig ekstremisme og intellekt/intelligens. Det kommer neppe til å bli mindre underholdende med tiden :-)

Og nei - du har gulpet opp noe gørr om at det ikke stemmer, uten å kunne komme med et eneste intelligent argument. Og selfølgelig kan du ikke det - ingen kan det, selv ikke de som er mer intelligente enn deg (hele disimmilis, bl.a). "Sannheten" er _alltid_ subjektiv, og ligger _alltid_ (uten unntak) mellom to ytterpunkter. Det finnes ikke absolutte sannheter. Dette er elementært, morsk - For normalt intelligente individer, selvfølgelig.

det var virkleig nye ord fra deg som konsekvent rakker ned på alle som i motsetning til deg har gjort seg opp en emning om noe, tatt ett standpunkt og står for det.

Du er, og har alltid vært utelukkende en meningsløs hylskrikende fjott, uten snev av noe som ens likner personlig integritet.

Skrevet

"Hitler greide det ikke, og det er derfor ethvert respektabelt mennesket sitt ansvar å forhindre at vår tida nazister (islamister) og deres norske medløpere greier det i dag."

Jeg regner med at du også mener det er ethvert "respektabelt menneskes" ansvar å...tja...f.eks hindre at hutuene klarer å gjennomføre planen sin om å utrydde tutsiene også...? Eller nei, heh-heh...det er jo svartinger, og det står ingenting i vg og dagbladet om dem :-)

Ja, de er overalt. Har du husket å sjekke doskåla for kommunister i dag, Hoover?

"..........................................."

Skrevet

"Hitler greide det ikke, og det er derfor ethvert respektabelt mennesket sitt ansvar å forhindre at vår tida nazister (islamister) og deres norske medløpere greier det i dag."

Jeg regner med at du også mener det er ethvert "respektabelt menneskes" ansvar å...tja...f.eks hindre at hutuene klarer å gjennomføre planen sin om å utrydde tutsiene også...? Eller nei, heh-heh...det er jo svartinger, og det står ingenting i vg og dagbladet om dem :-)

Ja, de er overalt. Har du husket å sjekke doskåla for kommunister i dag, Hoover?

Hutuer? tustier? svartinger?

Likhetstrekkene med Midt-østen er hva?

Skrevet

det var virkleig nye ord fra deg som konsekvent rakker ned på alle som i motsetning til deg har gjort seg opp en emning om noe, tatt ett standpunkt og står for det.

Du er, og har alltid vært utelukkende en meningsløs hylskrikende fjott, uten snev av noe som ens likner personlig integritet.

*LOL*

Jeg mener ikke noe om ting jeg ikke har mulighet til å ha nok innsikt i. Slik er det ikke med deg. Men sist jeg "diskuterte" med deg, så hevdet du jo hardnakket at piratkopiering av opphavsrettslig materiale pr.def ikke var tyveri. Det sier seg selv at man ikke kan ta deg seriøst.

"........................................."

Skrevet

Hutuer? tustier? svartinger?

Likhetstrekkene med Midt-østen er hva?

Ah, så det er midtøsten som er mest verdt? Siden du pålegger alle mennesker å kjempe mot nazismen, så mener du vel at undertrykkelsen av jøder er mye viktigere enn all annen undertrykkelse og jævelskap i verden?

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Nei, jeg mente at han er for fanatisk selv for dem.

Oj...

Huffameg, dere, send Willoch ut av landet!!!

no vart æ skræmt.

Skrevet

Du, det er i orden at du har sterke meninger, og du må gjerne dele dine kunnskaper i dette forumet.

Men akkurat den der var vel litt paranoid, vel...?

Det er da standard latter-fór fra morsk og co., dette :-)

Skrevet

*LOL*

Jeg mener ikke noe om ting jeg ikke har mulighet til å ha nok innsikt i. Slik er det ikke med deg. Men sist jeg "diskuterte" med deg, så hevdet du jo hardnakket at piratkopiering av opphavsrettslig materiale pr.def ikke var tyveri. Det sier seg selv at man ikke kan ta deg seriøst.

"........................................."

Endelig en selverkjennelse. Du har altså ikke greie på noe.

Ja, husker godt den morsomme diskusjonene med han som rakket ned på folk som "stjeler" med P2P, mens han selv ikke trenger anstrenge seg fordi han "får" alt gratis på jobben.

Var det du som var den idioten?

Skrevet

Ah, så det er midtøsten som er mest verdt? Siden du pålegger alle mennesker å kjempe mot nazismen, så mener du vel at undertrykkelsen av jøder er mye viktigere enn all annen undertrykkelse og jævelskap i verden?

Hva er dette for vrøvl?

Åå hvilken måte, KONKRET kunne verdenssamfunnet forutse den galskap som skjedde i Rwanda nærmest over natta?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...