Gå til innhold

På TV: Willock har byttet side siden gode gamle dager

Anbefalte innlegg

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Det er da standard latter-fór fra morsk og co., dette :-)

"..........................................."

Ja, jeg registrerer at det svinger ganske bra i denne "debatten".

Artig å lese dialogen mellom deg og morsk, forresten.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

18

• keinstein

12

• Goliath

2

• bb71

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Til h... med jødene, og til h.... med resten. De som bygger, utvikler sivilisasjon og formerer seg skal få rett til å gjøre det og være der. De som kun vil drepe og utslette skal bannlyses.

Vi ser på destruktive krefter som krever kun død, fordrivelse og fordervelse mot konstruktive krefter som trenger plass. De krever kun 1% av noe som stort sett er ubebodd ørken.

Joda, det er ikke fritt for at det er noe i det du sier, ensidig som det enn er. Palestinere nekter å akseptere israel. Israel krever at palestinere som har bodd i jerusalem like lenge som jøder må fornye sin tillatelse til å bo der hver andre uke (eller noe sånt). Å være så tvers gjennom idiot at man tror det finnes én god/riktig og én ond/feil side i denne idiotkonflikten, er så fjollete at enhver må bli lei av å poengtere det åpenbare i lengden.

Skrevet

Endelig en selverkjennelse. Du har altså ikke greie på noe.

Ja, husker godt den morsomme diskusjonene med han som rakket ned på folk som "stjeler" med P2P, mens han selv ikke trenger anstrenge seg fordi han "får" alt gratis på jobben.

Var det du som var den idioten?

Du husker kanskje at jeg sa at programvaren jeg får gratis, er programvare med flerbrukslisens? Å nei, det stemer...det ignorerte du, fordi det ikke passet med hva du trodde :-)

Ser du virkelig ikke hvor uintelligent det er å prestere å gjenta seg ved å dra frem noe som har blitt tilbakevist? Heh-heh...hadde jeg giddet, så skulle jeg lagt ut kopier av alle lisensene jeg har på programvare, og bilder av alle cd-ene og filmene mine :-)

Skrevet

Ja, jeg registrerer at det svinger ganske bra i denne "debatten".

Artig å lese dialogen mellom deg og morsk, forresten.

Dialog? *LOL* Det består av én ting: Jeg gjentar selvfølgeligheter, som folk flest er i stand til å fatte. Han blånekter, og begynner å anklage meg for de villeste ting. Ikke mye debatt, gitt - men hvem gidder vel å prøve å diskutere fornuftig med aktivister? :-)

"............................................"

Skrevet

Endelig en selverkjennelse. Du har altså ikke greie på noe.

Ja, husker godt den morsomme diskusjonene med han som rakket ned på folk som "stjeler" med P2P, mens han selv ikke trenger anstrenge seg fordi han "får" alt gratis på jobben.

Var det du som var den idioten?

Forresten: Minn meg på at jeg må huske å fortelle på jobben at MS Office-lisensene, Adobe Photoshop-lisensene og MS Visual Studio-lisensene jeg har for arbeidsstasjon og hjemmekontor ikke er gyldige...*rister av latter*...fordi morsk på DOL - en virkelig "kløpper" av en kær - har påståt det...*brøler av latter* :-)

Skrevet

Du husker kanskje at jeg sa at programvaren jeg får gratis, er programvare med flerbrukslisens? Å nei, det stemer...det ignorerte du, fordi det ikke passet med hva du trodde :-)

Ser du virkelig ikke hvor uintelligent det er å prestere å gjenta seg ved å dra frem noe som har blitt tilbakevist? Heh-heh...hadde jeg giddet, så skulle jeg lagt ut kopier av alle lisensene jeg har på programvare, og bilder av alle cd-ene og filmene mine :-)

Skrev jeg noe feil? Du lusker og tusker til deg på jobben, andre på nettet.

Forskjellen er den klamme pekefingeren og påklistrede høymoralen din.

Den kler deg dårlig.

Skrevet

Skrev jeg noe feil? Du lusker og tusker til deg på jobben, andre på nettet.

Forskjellen er den klamme pekefingeren og påklistrede høymoralen din.

Den kler deg dårlig.

Greit nok. Jeg sier altså at jeg ikke stjeler, og at alt jeg har er betalt for. Det du har å servere til svar er å anklage meg for å lyve. Voksent, Morsk - imponerende :-)

"............................................."

Skrevet

Greit nok. Jeg sier altså at jeg ikke stjeler, og at alt jeg har er betalt for. Det du har å servere til svar er å anklage meg for å lyve. Voksent, Morsk - imponerende :-)

"............................................."

Selvsagt lyver du. Det finnes ikke en kjeft som ikek har noe ulovlig kopiert hjemme, enten på kasett fra TV eller radio, eller noe på PC'en.

Men jeg forventer heller ike at en person som i fullt alvor hevder at det er lovlig å kopiere fra VENNER skal vite så mye om hva han har som er lovlig.

Skrevet

Selvsagt lyver du. Det finnes ikke en kjeft som ikek har noe ulovlig kopiert hjemme, enten på kasett fra TV eller radio, eller noe på PC'en.

Men jeg forventer heller ike at en person som i fullt alvor hevder at det er lovlig å kopiere fra VENNER skal vite så mye om hva han har som er lovlig.

Heh-heh...dette blir for barnslig, morsk. Jeg gidder ikke jatte på barnehagenivå. Når mangelen på argumenter når stadiet "jeg tror ikke noe på deg, du lyver!", så sier jeg bare "whatever" :-)

Skrevet

Heh-heh...dette blir for barnslig, morsk. Jeg gidder ikke jatte på barnehagenivå. Når mangelen på argumenter når stadiet "jeg tror ikke noe på deg, du lyver!", så sier jeg bare "whatever" :-)

Begriper ikke at noen kan være så ufatterlig frekk at man minner omgivelsene på hvaslags tøv man skrev i en annen tråd.

Du er kanskje ikke klar over at jeg er venn med ALLE på P2P og at jeg derfor i følge deg fritt kan kopiere?

*LOL*

Skrevet

Begriper ikke at noen kan være så ufatterlig frekk at man minner omgivelsene på hvaslags tøv man skrev i en annen tråd.

Du er kanskje ikke klar over at jeg er venn med ALLE på P2P og at jeg derfor i følge deg fritt kan kopiere?

*LOL*

Heh-heh...du er ikke sann :-)

Jeg holder meg stort sett for god til å anklage folk for å lyve - det er nok av andre ting å slenge med :-)

"........................................"

Skrevet

*LOL*

Sånn for å sette punktum for dette tullet:

Det jeg har nevnt av lovlig kopiering, er musikk mellom venner og familie. Jeg har ikke på noe tidspunkt sagt at jeg selv gjør dette. Jeg har ikke én eneste mp3 som ikke finnes i CD-hyllen min, eller som er kjøpt via apple music store. Enkelt og greit. Men for all del - bare gjør deg enda dummere med å påstå at jeg lyver. Eller enda bedre - la være å svare. Du har ikke noe intelligent å komme med :-)

http://www.oslopatent.no/nyheter/689/no

http://www.digi.no/php/art.php?id=211307

Selv har jeg vel ikke kopiert så mye som en strofe på denne måten siden tenårene, tror jeg. Selv om du av en eller annen grunn insisterer på at jeg lyver. Deg om det :-)

Det blir litt vel barnslig å anklage meg for å drive med piratkopiering, når jeg er en av de største motstanderne av dette.

Når det gjelder programvare, så har jeg aldri på noe tidspunkt sagt at det er lovlig å kopiere på denne måten. Det reguleres ikke på samme måten. Selv har jeg ikke ett eneste program installert på noen av mine maskiner, som jeg ikke 1: Har betalt for selv, eller 2: Har lisens via skole, eller 3: Har lisens for minst to maskiner via arb.giver. Punktum. Det får være måte på barnsligheter - du forventer vel ikke at jeg skal ta det seriøst når du påstår at jeg lyver om dette? Whatever :-)

Ellers - når du forsøker å bruke ting jeg har sagt/skrevet før mot meg, så er det en god idé å sjekke at du faktisk har fått med deg fakta, og ikke bare dikte opp egne tolkninger selv. Det er et råd jeg gir folk jeg skal undervise i helt grunnleggende logikk :-)

".........................................."

Skrevet

Og du dilter i ræva på Kahn så godt du bare kan? Det hadde vært allright å se deg komme med noen egne saker og synspunkter for en gangs skyld.

LOL

Skrevet

Sånn for å sette punktum for dette tullet:

Det jeg har nevnt av lovlig kopiering, er musikk mellom venner og familie. Jeg har ikke på noe tidspunkt sagt at jeg selv gjør dette. Jeg har ikke én eneste mp3 som ikke finnes i CD-hyllen min, eller som er kjøpt via apple music store. Enkelt og greit. Men for all del - bare gjør deg enda dummere med å påstå at jeg lyver. Eller enda bedre - la være å svare. Du har ikke noe intelligent å komme med :-)

http://www.oslopatent.no/nyheter/689/no

http://www.digi.no/php/art.php?id=211307

Selv har jeg vel ikke kopiert så mye som en strofe på denne måten siden tenårene, tror jeg. Selv om du av en eller annen grunn insisterer på at jeg lyver. Deg om det :-)

Det blir litt vel barnslig å anklage meg for å drive med piratkopiering, når jeg er en av de største motstanderne av dette.

Når det gjelder programvare, så har jeg aldri på noe tidspunkt sagt at det er lovlig å kopiere på denne måten. Det reguleres ikke på samme måten. Selv har jeg ikke ett eneste program installert på noen av mine maskiner, som jeg ikke 1: Har betalt for selv, eller 2: Har lisens via skole, eller 3: Har lisens for minst to maskiner via arb.giver. Punktum. Det får være måte på barnsligheter - du forventer vel ikke at jeg skal ta det seriøst når du påstår at jeg lyver om dette? Whatever :-)

Ellers - når du forsøker å bruke ting jeg har sagt/skrevet før mot meg, så er det en god idé å sjekke at du faktisk har fått med deg fakta, og ikke bare dikte opp egne tolkninger selv. Det er et råd jeg gir folk jeg skal undervise i helt grunnleggende logikk :-)

".........................................."

Så, så Santa Prozac. Pass på så ikke glorien kommer i vegen for øynene dine, slik den gjorde sist du prøvde og fortelle verden om reglene for kopiering, og det endte i bare tøv og tøys.

amerikafareren
Skrevet

Er du blitt journalist hos Se og Hør?

Skrevet

Så, så Santa Prozac. Pass på så ikke glorien kommer i vegen for øynene dine, slik den gjorde sist du prøvde og fortelle verden om reglene for kopiering, og det endte i bare tøv og tøys.

Heh-heh...I rest my case :-)

"......................................"

Skrevet

Han har noen poeng, men går alt for langt og ensidig i sin kritikk - og tar derfor en klar side i konflikten.

Hvilket selvfølgelig ikke er noen god ide, om man ønsker å finne løsninger i midt-østen.

Han er fremdeles meget dyktig i debatter, men har mistet litt av klarsynet han en gang hadde.

Skrevet

Han har noen poeng, men går alt for langt og ensidig i sin kritikk - og tar derfor en klar side i konflikten.

Hvilket selvfølgelig ikke er noen god ide, om man ønsker å finne løsninger i midt-østen.

Han er fremdeles meget dyktig i debatter, men har mistet litt av klarsynet han en gang hadde.

... Og jeg som synes at han er blitt skarpere og _mer_ klarsynt på sine gamle dager ... ;-)

Skrevet

... Og jeg som synes at han er blitt skarpere og _mer_ klarsynt på sine gamle dager ... ;-)

Hvilket sansynligvis skyldes at han etterhvert har blitt mer enig med deg.....som sansynligvis også har tatt et klart parti i denne konflikten:-)

Skrevet

Er du blitt journalist hos Se og Hør?

Så dypt er jeg ikke sunket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...