Gjest videregående Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hva er hovedpoenget i denne boken? Tenkte å lære meg teknikker for å klare eksamen blant annet. Har lest en hukommelsesbok tidligere, men synes den var vanskelig å lære og hadde ingen utbytte av den, så jeg er avhengig at det skal være enkelt å forstå og lære seg teknikker. Var så vidt innom en bokhandel og så i boka, og fikk med meg at stadfesting er et godt poeng, men hva menes med det da? betyr ikke stadfesting en lokalisering eller plass? og hvordan benytte det? 0 Siter
Gjest dilly Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Tror jeg heller ville ha lest pensum nå hvis jeg var deg. Eksamen er nok litt for nær til at du rekker å lese MEMO, lære deg teknikken OG lese til eksamen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jeg myste såvidt i den i går og den så ganske snål ut. En del tegninger og noe om at når man skulle huske tallet 9 skulle man tenke på en øse...? 0 Siter
Gjest videregående Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Tror jeg heller ville ha lest pensum nå hvis jeg var deg. Eksamen er nok litt for nær til at du rekker å lese MEMO, lære deg teknikken OG lese til eksamen. Forsto at en kunne lære metoden effektivt på 15 min. 0 Siter
Gjest dilly Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Forsto at en kunne lære metoden effektivt på 15 min. Jøss. Da ville jeg gjort et forsøk uansett. I verste fall kaster du bort 48 timer og et kvarter. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.