flisa Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg må bekrefte et hotellrom, og de ønsker følgende; In order to confirm your booking, would you please, send us back : * a mail of confirmation * your ETA * your Credit Card References with expiry date and security code ( 3 last numbers, at the back of the card, near the signature). Our cancellation policy is : In case of cancellation within the 2 days prior arrival : amount of the first night will be charged. Awaiting for your answer, I do wish you a nice day. Hva er ETA??? 0 Siter
Gjest dilly Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 ETA = estimated time of arrival. Altså ca.-ankomsttid. Tror jeg. 0 Siter
fresja Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Estimated time arrival, antar jeg. Altså når du regner med å komme til hotellet. 0 Siter
flisa Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 ETA = estimated time of arrival. Altså ca.-ankomsttid. Tror jeg. AHA! - de spør vel om igjen om jeg skriver feil! 0 Siter
flisa Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Estimated time arrival, antar jeg. Altså når du regner med å komme til hotellet. Bra! Da går jeg for at det betyr det! 0 Siter
nick Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Først vil de vite om du er konfirmert, deretter om du er bastisk (ETA) terrorist. Alle som triller rundt i brødbil er suspekte. Ellers, joda, du lever i beste velgående. 0 Siter
flisa Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Først vil de vite om du er konfirmert, deretter om du er bastisk (ETA) terrorist. Alle som triller rundt i brødbil er suspekte. Ellers, joda, du lever i beste velgående. Hæhæ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.