Gå til innhold

Er dette noe alle opplever?


Likegyldig

Anbefalte innlegg

Hei.Egentlig har jeg bare lyst til å sove. Ser liten vits i å stå opp om morgenen. Ser liksom ikke poenget lenger. Bortsett fra når jeg skal på jobb..Tungt da også, men gjør det automatisk. Trives stort sett greit i jobben. Sover gjerne 15 timer i strekk på fridager. Uansett hvor mye eller lite jeg sover, så føler jeg meg trøtt og uopplagt. I perioder sliter jeg også med innsovningsproblemer. De fem første timene etter jeg har stått opp, føler jeg meg ganske deppa, og grubler mye.Er blitt veldig glemsk, og ukonsentrert.Tenker innimellom på at det hadde vært utrolig godt å slippe alt. En gang for alle..JA ja..nesten daglig..

Klarer allikevel å glede meg over ting jeg opplever, men ikke akkurat i disse periodene. For noen år siden kastet jeg opp det meste av det jeg spiste, men klarte å¨slutte. Ble litt skremt, når jeg følte meg fysisk dårlig etter inntak av mat alltid. Har begynt litt med dette også i det siste. Har siste uker begynt å drikke alkohol 3-6 dager i uken, og kjenner at dette hjelper. Selv om jeg dagen derpå er grusom. Gjør også mye dumt i fylla. One night stands..Noe jeg aldri har gjort før.

Plages daglig av svimmelhet, og får støtte meg til veggen eller sette meg på en stol, for å ikke svime av (gjort det også noen ganger). Dette skjer like ofte på jobb, som hjemme.

Har i perioder magesmerter og må gå hyppig på toalettet. Luft i magen osv..Kvalme og brekninger om morgenen. (er ikke gravid..)

Lurer på om du har ett godt råd. Går dette over av seg selv? (mye gjør jo det..)Trenger jeg medisiner? Hva feiler meg?Vet ikke om jeg kunne gått til legen min og fortalt dette..

Jente 26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI.

Virker som du sliter med en depresjon.

Selvfølgelig bør du ta dette opp med legen din og også få en skikkelig sjekk,

hjelper ofte når man får bekreftet at det ikke er noe farlig.

Det må være bedre og bruke AD enn å drikke 3 til 6 dager i uka noe som fort kan bli et stort problem.

Disse besvimelsesanfallene,

kan det være angst?prøv og være oppmerksom på pusten din din når du opplever dette.

Har selv vært plaget med svimmelhet og oppdaget at jeg ikke pustet skikkelig og det utløste svimmelhet og økt angst.

Vær åpen med legen din og jeg håper du får hjelp for sånn kan du ikke ha det.

hilsen mbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

HEI.

Virker som du sliter med en depresjon.

Selvfølgelig bør du ta dette opp med legen din og også få en skikkelig sjekk,

hjelper ofte når man får bekreftet at det ikke er noe farlig.

Det må være bedre og bruke AD enn å drikke 3 til 6 dager i uka noe som fort kan bli et stort problem.

Disse besvimelsesanfallene,

kan det være angst?prøv og være oppmerksom på pusten din din når du opplever dette.

Har selv vært plaget med svimmelhet og oppdaget at jeg ikke pustet skikkelig og det utløste svimmelhet og økt angst.

Vær åpen med legen din og jeg håper du får hjelp for sånn kan du ikke ha det.

hilsen mbo.

Det er absolutt slikt man skal gå til legen for ja. De er der ikke bare for beinbrudd og lignende. Det kan hende du trenger medisiner, emn først og fremt kanskje starte med å få et overblikk over din situasjon, og hva det er som du sliter med.

Alle opplever ikke dette, men de som er deprimert eller har uoppgjorte ting fra før i livet sitt, eller nå for den saks skyld, kan oppleve det. Eller det kan være noe fysisk. En fysisk sjekk er på sin plass. Men selv om man skulle finne ut at du mangler et stoff, kan det høres ut som om du har ting i forhold til dette med maten. Å få kontroll, betyr ikke automatisk at nå er det bra. Det finner gjerne andre kanaler, som drikking, eller annet, hvis konfliktene bak ikke ble løst godt nok.

Ta deg en tur til legen du. Å være lykkelig i ett sett kan vi ikke vente oss, men forhåpentligvis mer enn det du beskriver.

En time med legen er så rask. Kanskje du kan spørre om en dobbelttime og si at det du skal ta opp tar litt tid,(press litt på) eller ha med noe skriftlig til ham/henne som vedkommende kan lese om det ikke går

.

Hvem kan egentlig få sagt så mye om livet sitt på 15 minutter? Men det er der det likevel begynner.

Lykke til du fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar,men lurer også på om NHD har noen synspunkter..

Trang til å knuse ting, slutte i jobben, slå noen og en stor fjellvegg å kjøre bilen inn i..

Kjenner stadig vekk røyk-lukt hjemme og i andre sine boliger.. er innimellom sikker på at jeg seg set kommer røyk sivende..Har dette noe å si for alt dette andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...