Gå til innhold

Lagt på meg


Gjest Stillheten

Anbefalte innlegg

Gjest Stillheten

Hei

Jeg har gått på cipralex og Zyprexa en stund nå og lagt på meg mye. Jeg har vært veldig bevist på hva jeg har spist men allikevel. Prøver og slanke meg men ingenting hjelper. Hva bør jeg gjøre? Bytte medisin? (men de har hjulpet veldig) Og isåfall til hvilket slag?

Glad for tilbakemeldinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest makkensi

Jeg hadde god virkning av fontex og zyprexa.

La på meg... så måtte dessverre slutte. Ble kjempedårlig. Tvangsinnlagt.

Bruker nå lamictal og litium. Har gått ned i vekt og de hjelper like bra :o) Ser på meg selv som frisk nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stillheten

Begynte du på Zyprexa etter cipralex?

Begynte med de omtrent samtidig. Bare noen dager forskjell, men nå begynner jeg og bli fortvilet over den magen jeg har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Begynte med de omtrent samtidig. Bare noen dager forskjell, men nå begynner jeg og bli fortvilet over den magen jeg har fått.

Tipper det er zyprexa som kanskje er synderen. 20 % tåler ikke zyprexa, og legger på deg av den, uansett hvor liten dose. Jeg var blant dem.

En av de tingene som gjør at det er dumt å starte samtidig med to medisiner. Man vet ikke hva som gjør hva.

Kunne du snakket med legen din om å bytte zyprexaen til noe annet? Merket du denne spisetrangen allerede den første uken på zyprexa forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stillheten

Tipper det er zyprexa som kanskje er synderen. 20 % tåler ikke zyprexa, og legger på deg av den, uansett hvor liten dose. Jeg var blant dem.

En av de tingene som gjør at det er dumt å starte samtidig med to medisiner. Man vet ikke hva som gjør hva.

Kunne du snakket med legen din om å bytte zyprexaen til noe annet? Merket du denne spisetrangen allerede den første uken på zyprexa forresten?

Nei føler ingen spisetrang. Det er heller motsatt at jeg faktisk må tvinge i meg mat. Matlysten er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bugge -jenta

Nei føler ingen spisetrang. Det er heller motsatt at jeg faktisk må tvinge i meg mat. Matlysten er borte.

Uff, da vet jeg ikke hvorfor det er slik. Når jeg har lagt på meg av medisiner, har jeg alltid fått ulvehunger, og visst at det var inntaket med mat som gjorde at jeg la på meg.

Jeg har lagt på meg noen kilo igjen jeg også, uten at jeg kan skylde på medisiner, men det får meg til å føle meg så fryktelig uvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...