Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... man skal skrive i en invitasjon hva gjestene skal ha på seg og man vil at de skal være hverdagslig men fint kledd? Er det det som heter casual? Det skal liksom være greit å komme i dongeri, så lenge det er litt pent, hvis du skjønner hva jeg mener...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uformelt?

Ja, tror du kanskje det blir dekkende nok?

Egentlig er det bare helt latterlig å henge seg opp i en sånn detalj, spesielt når selskapet er nettopp det : uformelt! Men vi har en kamerat som henger seg VELDIG opp i akkurat det, så det er mest for å være i forkant av hans spørsmål...hehe.

Best å få det riktig i utgangspunktet, det er jo ikke hver dag man fyller 30!

;)

Skrevet

Casual er nok det mest korrekte å bruke når du vil ha folk _litt_ pent antrukket. "Informal" tror jeg er hakket under "casual".

Skrevet

Jeg hadde ikke forstått hva jeg skulle ha på meg om det hadde stått casual på invitasjonen....

Mrs. Wallace
Skrevet

Hvis ikke du vet helt hva casual innebærer, tror du da at gjestene dine kommer til å forstå det når de får det på invitasjonen? Da er det vel dumt å gi samtlige bryet med å slå det opp eller ringe til deg for å sjekke? ;o)

Skriv heller "uformelt, men pent" eller "lett pyntet" eller noe sånt. Da skjønner folk mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...