cizz Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 ... man skal skrive i en invitasjon hva gjestene skal ha på seg og man vil at de skal være hverdagslig men fint kledd? Er det det som heter casual? Det skal liksom være greit å komme i dongeri, så lenge det er litt pent, hvis du skjønner hva jeg mener... 0 Siter
cizz Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Uformelt? Ja, tror du kanskje det blir dekkende nok? Egentlig er det bare helt latterlig å henge seg opp i en sånn detalj, spesielt når selskapet er nettopp det : uformelt! Men vi har en kamerat som henger seg VELDIG opp i akkurat det, så det er mest for å være i forkant av hans spørsmål...hehe. Best å få det riktig i utgangspunktet, det er jo ikke hver dag man fyller 30! 0 Siter
Alana Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Casual er nok det mest korrekte å bruke når du vil ha folk _litt_ pent antrukket. "Informal" tror jeg er hakket under "casual". 0 Siter
Alana Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Casual er nok det mest korrekte å bruke når du vil ha folk _litt_ pent antrukket. "Informal" tror jeg er hakket under "casual". Her kan du lese :-) http://fashion.about.com/cs/glossary/a/partydefinition.htm 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jeg hadde ikke forstått hva jeg skulle ha på meg om det hadde stått casual på invitasjonen.... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Hvis ikke du vet helt hva casual innebærer, tror du da at gjestene dine kommer til å forstå det når de får det på invitasjonen? Da er det vel dumt å gi samtlige bryet med å slå det opp eller ringe til deg for å sjekke? ;o) Skriv heller "uformelt, men pent" eller "lett pyntet" eller noe sånt. Da skjønner folk mer. 0 Siter
cizz Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Her kan du lese :-) http://fashion.about.com/cs/glossary/a/partydefinition.htm Tuuuusen takk, det var akkurat et sånt svar jeg ville ha! Takk for hjelpen! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Antrekk: pent som "på byen en kveld" ???? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.